18 maja 2011

x2 ;)

Dzisiaj, wrzucam Wam do pooglądania dwa scrapy, wykonane w ramach DT Bo Bunny. Pierwszy tzw. 2page LO wykonany z kolekcji Ad Lib- na zdjęciu Alicja - znacie już to zdjęcie, oscrapowałam je rekordową ilość razy i już na pewno Wam się znudziło... ;p Drugi scrap, ze zdjęciem córci Tusi z najnowszej kolekcji Bo Bunny Zoology.

Ad Lib Hoopla, Verbiage, Cut Outs, This n That

Ad Lib Card Kit
Ad Lib Cardstock Stickers
Ad Lib Dimensional Stickers
Ad Lib Jewels
Ad Lib Brads
Ad Lib Buttons
Ad Lib Wraps
Ad Lib Layered Chipboard
Zoology Elephant

Zoology Noteworthy
Zoology Chipboard
Zoology Cut Outs
Zoology Jewels
Zoology Cardstock Stickers
Zoology Rubons
Zoology Combo Stickers
Zoology Brads
Zoology Dimensional Stickers
Zoology Layered Chipboard


Miłego, udanego dnia Wam życzę!!

5 komentarzy:

  1. Oba są rewelacja! Ala jak zawsze piękna! Mnie tam ta fota też by się nie nudziła! :)
    A Róża - super ujęcie!!! Klimat zoo rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach!!! Zachwycające są obydwa!!! Dziękuję za oscrapowanie mojej Róży :***

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaa ale czadowe!!
    a ten z Różą mnie powalił. jest przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. I love the green layout!!!
    It is gorgeous!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jestem pod ogromnym wrażeniem! Bardzo mi się podobają te prace. Ja zaczynam dopiero swoją przygodę ze scrapami. Koleżanka przesłała mi link ze scrapbookiem od klubu miłośników dobrej herbaty i tak się zaczęło. Chciałabym tez spróbować scrapbookingu w tradycyjnej formie, ale to z czasem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)