28 czerwca 2011

{ best friends }

Witajcie po długiej przerwie !! ;) Cierpię na chroniczny brak czasu - czas dzielę pomiędzy : wizyty w szpitalu, dzieci, dom, przeprowadzką a nawet pogrzebem :( Jak widzicie u mnie się całkiem dużo dzieje - mam nadzieję, że za kilka tygodni przynajmniej część uda się unormować i będę miała dużo więcej czasu na scrapbooking.
Poniżej prezentuję Wam layout wykonany z boskiej kolekcji TSC "Jasna strona życia" autorstwa Karoli Witczak. Na zdjęciu jest Alicja ze swoją najlepszą przyjaciółką Adą, udało mi się uwiecznić pożegnalny uścisk - w związku z przeprowadzką Alicję czeka zmiana szkoły.
Papier bazowy to  Pełne Kieszenie, dodatki wykonałam z papieru połówkowego Marzenia Do Spełnienia oraz Naturalne Piękno.







Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, 
za to że poświęcacie czas aby się zatrzymać i napisać kilka słów :*:*
Pozdrawiam!!!!

17 komentarzy:

  1. Piękne... no i życzę żeby wszystko się dobrze ułożyło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. so sweet, very nice. what black pen do you use to draw the lines?

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki, żeby wszystko się dobrze poukładało. Przesyłam Ci ciepłe myśli....

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny^^ dużo dobrego zyczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny! będzie wspaniała pamiątką..:)

    OdpowiedzUsuń
  6. LO jest cudny, a Tobie zycze duzo sily i wytrwalosci

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny scrap! Niezwykle rozczulający... 3mam za wszystko kciuki, jak wiesz :**

    OdpowiedzUsuń
  8. jest przepiękny!:) nie wiem czy mówiłam to Tobie już kiedyś, ale jesteś moją mentorką, a Twój styl odzwierciedla to co siedzi mi w sercu. Chciałabym kiedyś robić takie cuda jak Ty:) pięknie, po prostu pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam oglądać twoje prace - są odzwierciedleniem mojej natury ! kolorowe i pełne dobrych emocji, pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniała pamiątka! no i życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  11. dawno tu nie byłam i już żałuję... tyle tu cudowności!!! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny scrap!
    Życzę Ci aby wszystko ułożyło się po Twojej myśli :).

    OdpowiedzUsuń
  13. This is a great page..I´m in love with everything in here.I´m follower now.
    I wish a wonderful week.
    Kisses and huges from Brazil
    Cynthia

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzień dobry. Niesamowicie się cieszę że do Pani trafiłem ma Pani niesamowity talent i jakie super przepisy u Pani znalazłem. Czy ja będę mógł z tych przepisów skorzystać? Ja zapraszam Panią do mnie ja też robię przepisy i chętnie się podzielę teraz mam kilka nowych pomysłów ale muszę je jeszcze opisać. Właściwie to mam kolejkę notatek które muszę skończyć ale lada dzień naszykuję nowy przepis. Może się Pani też coś przyda. Robi Pani super albumy ja jeszcze nie zrobiłem albumu ale wiele innych rzeczy to już nawet sporo. Bardzo mi się u Pani podoba będę tutaj stałym gościem. Bardzo bym chciał żeby Pani wróciła do tworzenia tych pięknych rzeczy i ma Pani super dodatki. Sprawy w życiu ma Pani trochę nie za dobre bo ten szpital i pogrzeb ale będę za Panią trzymał kciuki żeby się Pani życie odmieniło na lepsze i radośniejsze.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny scrap! podziwiam Cię, że w całym tym zabieganiu masz czas, żeby usiąść i stworzyć takie cudeńko :)
    życzę Ci, aby wszystko się ułożyło i żebyś mogła na chwilę odetchnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi Mirabeel, great to know your scrap corner! Lovely blog layout and your creations are amazing, congratulations!
    xox Julia Sáddi - Brazil

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)