10 czerwca 2011

* Bookworm *

Odkąd Alicja nauczyła się czytać, a stało się to jakby z dnia na dzień...od razu została molem książkowym ;) Niezwykle mnie to cieszy, ponieważ sama uwielbiam czytać a teraz stało się to naszym wspólnym hobby :) Alicja czyta w każdej wolnej chwili, na przerwach w szkole (rano wypożycza książkę w bibliotece szkolnej i popołudniu tego samego dnia już ją zwraca ), w samochodzie, często w domu znajduję ją zaszyta gdzieś w kącie z książką na kolanach ;) Czasami mam szczęście i udaje mi się zrobić zdjęcie z zaskoczenia :D
Uwieczniony na zdjęciu mój kochany mól książkowy musiał zostać "oscrapowany" -- co za słowo hahaha ;)
Zwróćcie uwagę na kolorystykę zdjęcia i kolory papieru - pasują do siebie idealnie, ten papier jest Wam już doskonale znany- jest to Wiosenne przebudzenie arkusz nr 06. Do tego kilka tematycznych dodatków ze starych kolekcji znalezionych na dnie szuflady i layout gotowy :)




4 komentarze:

  1. świetny LO! pamiętam jak kiedyś książki wręcz połykałam, teraz jakoś zacięcia mi brak. Chyba trzeba to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy w klubie mola książkowego :-) Oby Jej to nie przeszło, ale gdyby jednak - pamiątka już jest! :-)
    Świetny LO!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ! I love those papers and what you've done with !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)