02 czerwca 2011

Ticket to U.S.A. ;)

Bilet do Stanów Zjednoczonych to marzenie pewnego taty :) Poniżej kartka z życzeniami spełnienia tego marzenia -...bo marzenia przecież się spełniają ;) Ponownie w roli głównej najnowsza kolekcja Bo Bunny , tym razem "Liberty" , dla mnie bardzo trudna , mam nadzieję, że uda mi się ją wykorzystać w kilku neutralnych projektach :)





Materiały:
Liberty Stripe
Liberty Combo Stickers
Liberty Layered Chipboard
Liberty Dimensional Stickers
Liberty Rub-ons
Liberty Noteworthy

20 komentarzy:

  1. łoooł! profesjonalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne!! Iście amerykańsko :) Trzymam kciuki za spełnienie marzenia, bo naprawdę warto zobaczyć co się dzieje za oceanem :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest, klimat USA w 100%:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe co masz na myli mówiac, że trudna... ?
    kartka niesamowicie klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny dziękuję bardzo!! :*

    Rafija - kolekcja jest wydana z okazji święta niepodległości obchodzonym przez Amerykanów - różni się od innych tematycznych zestawów z którymi miałam okazję pracować, wielu dodatków i papierów nie użyję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka! Nawet jeśli kolekcja jest trudna (bardzo "sprofilowana" ; -)), to doskonale sobie z nią poradziłaś. Urzekł mnie klimat tej kartki.

    OdpowiedzUsuń
  7. great card! I wish we have such tickets in real life instead of e-tickets:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great Card Agnieszka.
    Have a great day Jolanda

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo, że tematyka zupełnie nie moja (w sensie taki wyjazd mi się nie marzy :P ) to kartelucha wyszła Ci boska! serio- strasznie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje prace są kapitalne - ja uwielbiam kolory a Twoje prace nimi są nasączone, Świetne ! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh wow, I just love this and there's so much to look at in one little card.

    Thankyou for your warm welcome to TSC too.

    Hugs.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kartka!
    Czy można kupić produkty Bo Bunny gdzieś w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  13. Дуже класна робота:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. So beautiful layout, love the colour and this paper collection is so great, lova all so much!!!
    Gégé from France

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)