16 lipca 2011

~ AB&Z ~

Witajcie po długiej przerwie! Bardzo dziękuję za miłe słowa pod ostatnim postem!
Moje życie powoli wraca do normy, jeśli można to tak nazwać ;) Po wielu tygodniach wróciłam do scrapowania, ale jeszcze nie mogę pokazać nowych prac - najpierw zaległości, które już były publikowane na blogach firm dla których projektuję- zapewne już je widzieliście, a jeśli nie, to zapraszam ;D

Poniżej praca wykonana dla Scrapki.pl. Radosny scrap ze zdjęciem moich dzieci i ich przyjaciółki Zuzi, tradycyjnie mnóstwo dodatków, naklejek, ćwieków oraz ścinków z różnych kolekcji. Robienie tego typu scrapów to dla mnie wielka niewiadoma...i wspaniała zabawa, biorę arkusz papieru naklejam zdjęcie w dowolnym miejscu, a reszta dzieje się już sama ;)







Materiały:

Crate Paper - Emma's Shoppe - Dresses

Słonecznego weekendu Wam życzę!!!

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten przepis na skrapa - nakleić zdjęcie w dowolnym miejscu, a potem co wyjdzie :) Wyszło pięknie i kolorowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi sie ta czesc ktora dzieje sie sama!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przepiękny! Taki radosny i kolorowy - cudo! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. jest przepiękny:) super że wróciłaś do blogowego świata:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Very beautiful layout!!!
    Gégé from France!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)