20 lipca 2011

~ Jak One Scrapują ~ w lipcu :)


Witam w kolejnym odcinku Jak One Scrapują, tym razem tematem są - chorągiewki-.
Girlandy chorągiewek są jednym z moich ulubionych motywów na scrapach oraz kartkach, najczęściej wykonuję ja sama - wycinając kształty z resztek papierów i naklejek. Używam też gotowych motywów np. ze stempli czy arkuszy naklejek - są bardzo wdzięczną ozdobą każdej pracy ;) 
Poniżej prezentuję kolorową, radosną kartkę z okazji 5 urodzin - dla małej fanki Kubusia Puchatka. 
Zapraszam Was na blogi moich koleżanek z zespołu- zobaczcie co one dla Was przygotowały: Anai , Betik, Encza, Finn , Tusia oraz Zielonooka :) 







Wszystkie chorągiewki wycięłam z naklejek, przykleiłam do kartki za pomocą taśmy 3d, ozdobiłam kryształkami oraz perełkami. Chorągiewki mogą być w różnych kształtach - trójkątne, półokrągłe, prostokątne z wycięciem ....






Materiały jakich użyłam do wykonania tej kartki:



Miłego dnia!!!

12 komentarzy:

  1. ale cudna praca!:)prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam twoje prace ! Kartka jest super ciekawa nie przesłodzona niby dziecięca ale sama bym taką nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kolorystykę Twoich kartek, scrapów i wszystkiego co wychodzi spod twoich rąk ! to moja bajka ! serce rośnie kiedy nie nie patrzę ! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne pomysły! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka urocza i tak bardzo w Twoim stylu. Pięknie wyglądają te kolorowe chorągiewki przyozdobione kryształkami :) Czuję się zainspirowana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna jak wszystkie Twoje prace, uwielbiam je oglądać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ich liebe diese Karte!
    Sie hat soviele liebevolle Details.

    Viele Grüße
    Ines

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna,słodka- lecz nie przesłodzona.
    Bardzo ucieszyła oczy me, w te paskudne pochmurne i deszczowe dni :)
    ...pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne i wakacyjnie :) Aż się ma ochotę na to patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Cię ponownie Mirabell i odsyłam na swojego bloga gdzie znajdziesz dla siebie niespodziankę, pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)