22 sierpnia 2011

2w1

Prawdopodobnie wiele scraperek tak ma, że zbiera i wykorzystuje w swoich pracach różne rzeczy , które zwykle powinny wylądować w koszu ;) Niedawno kupiłam moim dzieciom grę edukacyjną, jak widać poniżej  po wyciśnięciu kart do gry zostały fajne, sztywne tekturowe ramki...dalej wiadomo do czego mogłam ich użyć ;)) Do pracy wykorzystałam kolekcję papierów The Scrap Cake "Jasna strona życia" , zarówno pad 6x6" jak i duże arkusze. Papier bazowy to "Błękitne poranki".












Gotowy layout :






23 komentarze:

  1. świetny pomysł!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudo!:) wspaniale wykorzystałaś to opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny pomysł!
    boski scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :D Świetny i genialny pomysł i ogólnie w dechę:) Zawsze podziwiam jak ktoś potrafi z niczego zrobić prawdziwe COŚ:) Pozdrawiam cieplutko i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł :)
    Szkoda, że sama o tym nie pomyślałam, zanim wyrzuciłam w pracy wszytkie "ramki" z gier :(

    OdpowiedzUsuń
  6. GENIALNY!!! i pomysł i scrap! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mnie kochana zainspirowałaś!!! super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Здорово получилось!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały pomysł, świetny skrap :) Ramki nadały mu charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  10. super! Ja mam pełno takich śmieci, ale jakoś nie umiem ich jeszcze wykorzystać:{

    OdpowiedzUsuń
  11. Love it!!! fantastic ideia!!!
    xox Julia Sáddi - Brazil

    OdpowiedzUsuń
  12. JA tez mialam takie ramki, chyba ze dwa lata lezały. Wyrzuciłam je ... bo jakos nie mialam na nie pomysłu :/ Jednak co dobra scraperka to dobra scraperka, zawsze znajdzie zastosowanie do wszystkiego :)

    Pozdrawiam ze Szczecina :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rzeczywiście, kapitalny pomysł !!!! ja już się nauczyłam nie wyrzucać nawet najmniejszego skrawku papieru, super pomysł - dzięki ! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. REWELACJA!! i akurat u mnie takie same ramki czekają na swoją kolej :)) mam nadzieję, że można się zainspirować? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tworzyć ze ,,śmieci,, :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super Idee! Einfach genial. Recycling kann sooo einfach und vorallem nützlich sein.

    Super idea! Just genious. Recycling can be sooo easy and also usefull be.

    Danke/Thanks.

    ines

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna praca. Ja też zbieram te ramki, ale jeszcze nie miałam okazji nic z nich zrobić. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny scrap!!!
    Forma jest rewelacyjna- te ramki... mrrr... :D
    Cudne soczyste kolory :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Cóż powiedzieć... rewelacja! Scrap wyszedł świetny. Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  20. genialne!!! i przecudny scrap!!! ach, Ty nasza zdolniacho :*

    OdpowiedzUsuń
  21. I love this LO. You have a great style!

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny pomysł a jeszcze lepsze wykonanie :) a wszystkoo banalnie proste...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)