20 sierpnia 2011

JOS - odcinek sierpniowy :)

Witajcie w kolejnym odcinku Jak One Scrapują :D Tematem w tym miesiącu jest stemplowanie - prosta sprawa! Mam dużo stempli, ale rzadko ich używam bo: albo zapominam o ich istnieniu, albo zwyczajnie nie chce mi się ich wyciągać z opakowania, czyścić itd. Są schowane w szufladzie co jest dodatkowym utrudnieniem, jeśli mam coś w zasięgu wzroku używam tej rzeczy częściej - tez tak macie?
Tak czy inaczej pokusiłam się o wykonanie arty do mojego art journala :

Jednym z moich ulubionych tuszy jest czarny StazOn - przede wszystkim dlatego, że mogę go stosować na różnych powierzchniach, nie rozmazuje się i dość szybko wysycha.


Zewnętrzne krawędzie koperty (karty art journala) ozdobiłam motywem stempla, na to nakleiłam papier z ozdobami.



Tak wygląda gotowa karta :

Użyłam materiałów ze sklepu Scrapki.pl, kolekcji K&Company "Around the world", naklejek October Afternon  oraz Girls Paperie Kitch - sticker market



Życzę Wam wspaniałego weekendu! 
Ja się udaję na zlot trabantów jaki się odbywa u nas w okolicy :))))
Nie zapomnijcie też zajrzeć to moich koleżanek z zespołu Anai, Betik,Enczy,Finn, Tusi oraz Zielonookiej !!

3 komentarze:

  1. niesamowity klimat wakacyjny - zupełnie "koperta z listem z dalekiego kraju" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)