01 sierpnia 2011

Lampion - mini kurs

Dzisiaj wyzwaniem na blogu Lemonade jest wykonanie lampionu - bardzo mi się podobają szklane lampiony jako dekoracja stołu w ogrodzie. Każdy z nas ma w domu niekompletne szklanki czy kieliszki, które można całkiem fajnie ozdobić,  mogą dalej nam służyć i cieszyć oko ;)
Mój lampion powstał z kryształowego kieliszka, który mam od lat i nigdy nie mogłam się go pozbyć - teraz będzie pełnił rolę lampionu ogrodowego.





Potrzebne materiały:






Stempla nie przyklejam do bloczka akrylowego, odciskam dokładnie na poduszce z tuszem


Następnie mocno dociskam do miejsca w którym chcę dobić motyw, uważając aby motyw się nie rozmazał - jeśli tak się stanie można szybko zanim tusz wyschnie, zmyć go.


Na moim kieliszku nie odbiłam dokładnie całej koronki, podoba mi się taki efekt jaki uzyskałam- jakby wzór był wytarty z powodu częstego używania. Do kieliszka przykleiłam kilka kryształków dobranych kolorystycznie do wystroju całego stołu.

Ponieważ mój lampion jest przeźroczysty to postanowiłam okleić brzeg świeczki paskiem papieru Lemonade z kolekcji Elegance 8



Gotowy lampion, tusz bardzo ładnie wysycha nie rozmazuje się.




Dzisiaj Lemonade ma pierwsze urodziny!!! Koniecznie zajrzyjcie >>TUTAJ<< !!!



Dziękuję za wszystkie komentarze!!!
 Serdecznie pozdrawiam !

6 komentarzy:

  1. wspaniały:))) świetnie wykorzystałaś te stempelki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kryształowy lampion!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny !! Lubię takie cuda !
    stempel z koronką jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł, na wykorzystanie niekompletnej zastawy! nie wiedziałam, że można odbijać stemple na szkle :o przydatna informacja bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie po wyróżnienie; ]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)