15 sierpnia 2011

Lift zespołowy Scrapki.pl

Tym razem liftowałysmy prace Betik- jak dla mnie super wyzwanie. Ostatnio bardzo rzadko robię kartki, właściwe tylko wtedy kiedy muszę i dlatego to wyzwanie tak bardzo przypadło mi do gustu :)
Zapraszam Was na bloga wyzwaniowego Scrapki.pl, gdzie możecie obejrzeć prace całego zespołu >>KLIK<<
Poniżej moja interpretacja, użyłam papierów z kolekcji K&Company Around the World, do tego naklejki 
K&Company - Around The World - Postage Stamp  oraz The Girls' paperie - kitch stiker market.





  Miłego poniedziałku!

5 komentarzy:

  1. Lift zupełnie odmienny w klimacie od kartki Betik - ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest właśnie to, czego nie umiem a z czym Ty i Finn radzicie sobie świetnie:) Lift "po swojemu". Ja zawsze trzymam się blisko oryginału, bo mi się gdzieś zakodowało, że tak trzeba... Świetna kartka pełna energii, kolorów i Twojej fantazji... Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca. Od dłuższego czasu podziwiam Twój blog i muszę przyznać, że jesteś urodzoną scraperką :-). To chyba trzeba mieć we krwi!!!

    Moni

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)