25 sierpnia 2011

spotlight on the Bo Bunny blog...

Dzisiaj, jest moja kolej przedstawienia się na blogu Bo Bunny - jeśli macie ochotę to zapraszam do poczytania ;) >>TUTAJ<<  Dla Bo Bunny projektuję od roku- jest to dla mnie fantastyczna przygoda i doświadczenie! Uwielbiam to robić :D
Tego lata Bo Bunny wydało aż 7 nowych kolekcji z którymi już pracuję - są fantastyczne! Mam nadzieję, że przynajmniej część pojawi się w polskich sklepach. Dzisiaj mam dla Was niespodziankę w postaci dwóch kolekcji papierów Zoology oraz jednej z najnowszych kolekcji papierów Forever Fall ; Notheworthy - Gabrielle,  Mini album uzzle - Blast Off; kwiaty z kolekcji Vicki B. ; Mini album z kolekcji Liberty oraz zestaw przezroczystych strzałek oraz kółek.
Aby wziąć udział w losowaniu wystarczy zostawić komentarz pod tym postem do 31 sierpnia 2011.




If you want to win, to be a comment on this post until 31 August.
This giveaway is open to all countries.



  Pozdrawiam Wszystkich serdecznie!

168 komentarzy:

  1. Oh! That's fantastic! Your candy is very nice!
    Thanks for a chance to win!

    OdpowiedzUsuń
  2. otwieram w takim razie długaśną kolejkę i niecierpliwie czekam na losowanie;]

    OdpowiedzUsuń
  3. LOVED your reveal on the BB blog! It's nice to find a designer that can use more than one photo on a page and still make it look awesome!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ustawiam się! Bardzo lubię kolekcje Bo Bunny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo... cudowne słodkości~! Chętnie bym je przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na takie wspaniałości chętnie się ustawię w kolejce.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Came over from Bo Bunny! Love your style!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudowności.... wpisuję się jako pierwsza? Może mi się poszczęści!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam szczęścia w losowaniach ale co tam - próbuję :-)Świetne te kolekcje

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny zestaw zwłaszcza ten motyl jest cudny ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for sharing your life with us. It is great to see the work of others from different countries. Thanks for the opportunity on the giveaway too!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję rocznicy projektowania dla Bo Bunny - było to na pewno fascynujące przeżycie i obfitowało w wiele pięknych i twórczych prac.
    Jako pierwsza staję w kolejce po przydasie - są takie cudne, że nie można przejść obok nich obojętnie ;)
    A Tobie kochana życzę kolejnych lat na tworzeniu i dalszym rozwijaniu umiejętności - bo szczęśliwy ten, kto może robić to co kocha :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale wspaniałe nagrody! :) Nie mogę przegapić takiej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo chętnie zaopiekuję się tymi cudeńkami. :))

    OdpowiedzUsuń
  15. THANKS SO MUCH FOR THE CHANCE TO WIN
    YOUR SHARED SOME REALLY GREAT PROJECTS ON THE BO BUNNY BLOG!
    THANKS!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chętnie zaopiekuje się tymi cudeńkami. Pozdrawiam serdecznie i gratuluje tak fantastycznej współpracy z Bo Banny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Superanckie te wszystkie rzeczy BoBunny!:) Może szczęście dopisze:) A Pani prace zawsze mnie zachwycają, pozdrawiam - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Minnie!
    Kocham cię poznać, pracy jest piękne.
    pocałunki

    Taty

    OdpowiedzUsuń
  19. czy jestem pierwsza? na pewno na początku, co mi się rzadko zdarza :)

    oczywiście z wielką chęcią zgłaszam się po te piękności - fajnie by było je mieć! :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. ustawiam się w kolejce i życzę dalszych sukcesów:)
    powodzenia!!!:)

    rachel

    OdpowiedzUsuń
  21. Saw your work on Bo Bunny Blog. GORGEOUS! Thanks for a chance to win.

    OdpowiedzUsuń
  22. Czyżbym była pierwsza?
    Piękny zestaw! Mam na niego chrapkę!;-)
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. o to ja chętnie się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I enjoyed meeting you on Bo Bunny's blog! I love your style and the photos of your family and cute pets!!! Thanks for a chance to win!

    OdpowiedzUsuń
  25. I love the unique style of your layouts!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba będę pierwsza w kolejce po te cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie mogę w to uwierzyć jak wiele polek projektuje do tak znanych firm jak miedzy innymi bobunny maja prześliczne kolekcje i jestem dumnaz was drogie panie za kreatywność dzięki osobą takie jak wy możemy się cieszyć przepieknymi ozdobnikami w naszych albumach byle tak dalej pozdrawiam kasia

    OdpowiedzUsuń
  28. O jejejeju!!! Ja też się dołączam! :))))

    OdpowiedzUsuń
  29. this is a fabulous giveaway. Thanks to you ! And congratulations for your gorgeous blog !

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne przydasie! Ustawiam się!

    OdpowiedzUsuń
  31. Aaale cudeńka! zapisuję się :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Może do mnie uśmiechnie się szczęście? Nie mogę przepuścić takiej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Thanx for the chance! I love your projects very much, they are wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne, szkoda, że nie mam szczęścia w losowaniach.

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowna prezentacja Twojej twórczości i rodzinki.
    Z przyjemnością ustawiam się w ogonku:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj, ale cudeńka.Może się poszczęści:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. JESTEM CHETNA NAWET BARDZO NA TE S,ŁODKOSCI ;) POZDRAWIAM SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń
  38. takie piękności warto spróbować może się poszczęści tym razem

    OdpowiedzUsuń
  39. ja mam zamiar zacząć przygodę ze scrapami więc się ustawiam:) może będzie to jakiś konkretny kopniak i inspiracja... uwielbiam Pani bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow, such an amazing goodies. Thanks for the chance to win!

    OdpowiedzUsuń
  41. We share a love of Bo Bunny!! love the summer page you made with the water! Really nice!
    kacee

    OdpowiedzUsuń
  42. oo, ja również, w kolejeczce, grzecznie, pani za panią, ale miejsca nie ustąpię ;) a te puzzle to teraz by mi się przydały :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Stoimy w kolejce grzecznie i my :)

    OdpowiedzUsuń
  44. I my dołączamy do tej długaśnej kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. I came to your from the Bo Bunny site... What wonderful projects you had there, I just love your wonderful style, the way you use the white or negative space on your layouts is beautiful! Hope to see a lot more gorgeous and beautiful projects from you! Thanks for a chance to win some wonderful Bo Bunny products, I only have a couple of items and would love to win!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne cukierki :) I ja się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. fantastyczne papiery, ja ostatnio zakochałam się w kolekcji Timepiece, ale chętnie przygarnę inne ;0)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak można nie skorzystac z takiej okazji,zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja też zostawiam komentarz, mając nadzieję na wygraną ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudownie ozdabiasz zwykłe kartki :)
    Masz wielka wyobraźnie :)
    Również czekam na losowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Łał, wspaniale byłoby taki zestaw otrzymać :-) Bardzo chętnie poproszę ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. ale piękne rzeczy! także staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  53. ohhhh osłodziłaś mi nadzieją dzisiejszy gorzkawy wieczór, staję w kolejce :):)

    OdpowiedzUsuń
  54. ooooh yummy goodies, so nice to meet you..glad you are designing for Bo Bunny.

    OdpowiedzUsuń
  55. Love your blog!!!
    Thank you for a chance to win! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Witaj, ja się nie dziwię, że projektujesz dla Bo bunny. Jesteś do tego idealna. W ich kolekcjach jest masę kolorów, a Ty pięknie je łączysz. Tworzysz z tych papierów cuda. Do końca zycia można się uczyc od Ciebie czegoś nowego.
    Zapisuję się oczywiście na te cuda do wygrania.

    OdpowiedzUsuń
  57. Oj, też bym chciała, by te cuda ukazały się w polskich sklepach:}

    OdpowiedzUsuń
  58. great candy! would love to get it :) thank you!

    OdpowiedzUsuń
  59. Niestety w BB nie moglam sie wpisac,moze u Ciebie mi se uda? masz urocze dzieci i ogrom talentu!

    OdpowiedzUsuń
  60. Lovely work!! I love that there is so much European influence in the BoBunny design team!! Thank you for the chance to win (dziekuje!!)

    OdpowiedzUsuń
  61. Jestem:) Podziwiam Twój talent odkąd pamiętam:D

    OdpowiedzUsuń
  62. Też ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Zestaw na pewno fajniutki, ale Twoje prace z nim jeszcze lepsze ! :))))

    OdpowiedzUsuń
  64. Great ideas! I'm going to scrap lift a couple. Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  65. ustawiam się po piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  66. uwielbiam Twoje prace.
    ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Aguś, niesamowite candy :)
    lecę na stronkę BoBunny poczytać Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Witaj Agnieszko! Już od jakiegoś czasu skrycie obserwuję Twojego bloga i stwierdziłam, że teraz jest dobry czas, żeby się ujawnić i przywitać :) zwłaszcza, że na 'dzień dobry' można takie piękne rzeczy wygrać :) ja dopiero planuję zacząć scrapować, więc przydałyby mi się bardzo, oj przydały... Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Love your projects and the prize! Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  70. I ja dołączę - byłby fajny początek przygody zwanej scrapem :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Wow great stuff! Thanks for the chance to win!

    OdpowiedzUsuń
  72. love all your layouts and projects. I will get much inspiration from them. Nice to get to know you and your family. Great giveaway - thanks for the chance to win it.

    OdpowiedzUsuń
  73. Your layouts and projects are wonderful. Thanks for the chance to win such a wonderful gift.

    OdpowiedzUsuń
  74. Love your work!! Love seeing how you use the Bo Bunny!

    OdpowiedzUsuń
  75. Oh My Your work is just beautiful. I like how you highlight things on your LO by outlining! I am so going to copy. I that okay??? :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Wonderful layouts. Love your child's beautiful blue eyes.

    OdpowiedzUsuń
  77. It's so nice to meet you! Your blog is full of beauty. Your layouts, cards and minibooks (not to mention your birdhouse) inspire me. I think you are fabulously talented!

    OdpowiedzUsuń
  78. Your projects are great! Love your work!

    OdpowiedzUsuń
  79. spróbuję szczęścia, bo kolekcje są wspaniałe:)))

    OdpowiedzUsuń
  80. dużo już chętnych... ale i ja się zapiszę ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  81. Ustawiam się z niecierpliwością na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  82. Wow! Piękny zestaw... Ustawiam się w kolejce po te słodkosci:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Kolejka będzie zapewne niewyobrażalnie długa, ale co tam.. :))

    OdpowiedzUsuń
  84. Chętnie ustawiam się w kolejce po te niesamowite słodkości.
    Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  85. Cudowny zestaw :) ustawiam się w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  86. Po takie cudenka i ja ustawiam sie w kolejke :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Dopisuję się również po te słodkości.;)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Zazdroszczę talentu.A papiery są prześliczne-dlatego i ja też ustawiam się w kolejce.Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  89. Just dropping in from the Bo Bunny blog. It was so nice to meet you!

    OdpowiedzUsuń
  90. Thank God for translations...:) I love your work, I look forward what the future holds.

    OdpowiedzUsuń
  91. I just discovered you on the Bo Bunny blog and immediately came over to say "hi" -- I love your cheery, bright and fun-packed layouts! I'd love to win the package and start making some layouts of my own -- thanks!

    OdpowiedzUsuń
  92. I just love your work. And your kitty!!!! I love to photograph my cats and my dogs. They make the best subjects!!! I really liked the butterfly card. Thats is right up my alley. So pretty. Thank you for introducing yourself and allowing one lucky person to win a little bit of Bo Bunny candy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  93. ja jestem chętna!
    zazdroszczę Ci tej przygody ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. I just came over from Bo Bunny, I totally love your projects. And thank you for the chance to win some fabulous goodies!! :D

    OdpowiedzUsuń
  95. Tyle wspaniałości, więc ja też się ustawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  96. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  97. Przyłączam się do zabawy i pozdrawiam wakacyjnie.
    Agnieszka z Odstresowni
    http://odstresownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Came here from Bo Bunny, thanks for the chance to win!

    OdpowiedzUsuń
  99. You have done beautiful work! I came over from the Bo Bunny blog and I'm glad I did! Thank you for sharing and for the chance to win some blog candy!

    OdpowiedzUsuń
  100. ja też ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Потрясающая конфета, спасибо за шанс! Обожаю BB, надеюсь на удачу!

    OdpowiedzUsuń
  102. Gratuluję współpracy z taką firmą! jestem bardzo ciekawa tych papierów.. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  103. naprawdę chcesz wygrać:)) dzięki za szansę na miłość i swoją pracę i
    Bo Bunny

    OdpowiedzUsuń
  104. Chętnie przygarnę tak piękne papierki
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  105. I came to visit from Bo Bunny--thanks for all the inspiration.
    slrdowney at hotmail dot com

    OdpowiedzUsuń
  106. Super, uwielbiam Bo Bunny (kolekcja Mama-razzi cigle lezy nie ruszona - nie mam serc jej tknac :)) Dziekuje za szanse i ustawiam sie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  107. Widziałam kolekcje na stronie BB... fantastyczne :)to co dziewczyny z nich czarujecie jest jeszcze lepsze. Ustawiam się :)

    OdpowiedzUsuń
  108. wow! czekam niecierpliwie na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  109. Z przyjemnością tu zaglądam, zawsze jakieś cuda do podziwiania. Przy okazji ustawiam się w ogonku do nagrody :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  110. I ja dopiszę się do tej długaśnej kolejki i liczę na łut szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Wow - Super Candy. I've linked it in my sidebar. Now I just have to keep my fingers crossed !!!!

    Hugs
    Ukka
    X

    OdpowiedzUsuń
  112. ja również się zgłaszam :)
    becha@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  113. to i ja sie zgłaszam z wielką chęcią

    OdpowiedzUsuń
  114. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  115. Piękny zestaw! również się zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Ja też ustawiam się w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  117. Wow, so many goodies. Thank you for the chance to win these. Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  118. Podziwiam Twoje prace, są piękne. Także wezmę udział w konkursie. Pozdrawiam. pamircia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. Dan schon fur diese wunderbar website. I don't really know any other languages but I am so impressed that you are published in both. What an amazing interstimg woman you must be. Please let me win. I need it for my weddin in november! :)

    OdpowiedzUsuń
  120. It's time to tell you I follow your blog not only because you make beautiful projects, but also because you challenge my Polish... and I love it! and sure, I'd love to win this Bo Bunny candy - it looks like so much fun to work with. Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  121. Ale cudowności... ustawię się nieśmiało w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  122. witam
    codziennie zaglądam na bloga szukając inspiracji :)
    postanowiłam też ustawić się w kolejce ;)
    Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  123. Ja też chcę wygraaać:) Ależ cuda:)

    Pozdrawiam Joaś
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. spróbuję szczęścia :)
    cudowne słodkości!

    zapraszam również do siebie na małe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Och jak tu pięknie, och jakie piękne Candy. Przyłączam się!:-)i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  126. zdążyłam!!!Ależ tu cudowności!!Przyłączam się do zabawy!i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  127. Hi. Your candy is beautiful!
    Thanks for a chance to win!


    Val Rodrigues
    email crieartezzanato@yahoo.com.br
    www.crieartezzanato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  128. To ja też się zapiszę, może tym razem uda mi się wygrać ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://art.miastko.org/

    OdpowiedzUsuń
  129. To ja też się zapisuję, może uda mi się tym razem wygrać :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://art.miastko.org/

    OdpowiedzUsuń
  130. ale wspanialosci zapisze sie z checia:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  131. Ojej, końca tej długaśnej kolejki nie widać, ale może i dla mnie znajdzie się jeszcze troszkę miejsca? :) Uwielbiam produkty Bo Bunny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Nice gift! :)
    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. piękny zestaw! może mi się poszczęści?

    OdpowiedzUsuń
  134. Love the new Bo Bunny and love your designs!

    OdpowiedzUsuń
  135. hello!
    please enter my name

    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  136. Fantastyczne candy! Ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  137. z przyjemnością oglądam prace, jestem pod wrażeniem. no i oczywiscie zapisuje sie na dluugasną listę:)

    OdpowiedzUsuń
  138. wOOOOOOOOw! Nie odpuszczę! Dlaczego dopiero teraz tu trafiłam? Muszę to nadrobić: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  139. Fantastyczne candy! Chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Beautiful work. I have not visited many international sites, and can see I have been missing some wonderful inspirations. Thank you for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  141. Długaśna kolejka, ale może uda mi się zgarnąć candy :D Szczególnie, że Bo Bunny są extra i mam cały zestaw papierów.

    COSMO84@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  142. Ogromnie długa kolejka - ale warto :) A Rozdawajką przepiękna - cos czego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  143. Kolejka ogromna, ale rzutem na taśmę zdążyłam, więc się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  144. chętnie przygarnę te cudeńka! :D

    OdpowiedzUsuń
  145. Chętnych że ho ho:) Ale co tam. Nie zaszkodzi spróbować:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  146. ojj, przez przypadek gdzieś indziej umieściłam komentarz :D zapisuję się w ostatniej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  147. ja też się dopisuję :-)
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  148. Uwielbiam Bo bunny za ich radosne kolorki! A Twoje prace tez:)

    OdpowiedzUsuń
  149. Również się dopisuję :) Chyba jeszcze zdążyłam? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  150. Mam nadzieję, że zdążyłam... Cudne kolekcje, A tobie gratuluję rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  151. jeszcze zdążyłam, mam nadzieję?:)

    OdpowiedzUsuń
  152. ojej, ledwo zdążyłam!:) mam nadzieję że mi się uda:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)