27 sierpnia 2011

Wyzwania...


Witajcie!
Lubicie wyzwania? Ja bardzo! Najbardziej scrapowe, ale często na swojej drodze napotykam wyzwania życiowe i takim wyzwaniem ostatnio jest dla mnie wygospodarowanie odpowiednio dużo czasu na scrapowanie i prowadzenie bloga oraz portalu PS - to trudne wyzwanie ;) Tak naprawdę to każdy dzień jest dla mnie wyzwaniem. Poniżej kartka na moje wyzwanie na blogu Lemonade- do końca zostało jeszcze kilka dni - zapraszam Was do wzięcia udziału - wszystkie szczegóły >>TUTAJ <<




Na dokładkę jeszcze dwie bliźniacze karteczki dla dwóch uroczych chłopców - oczywiście bliźniaków, którzy kilka dni temu kończyli 3 latka :) Tzw. pięciominutówki ponieważ robione na chwilę przed wyjściem z domu ;)




Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod postem poniżej! :* 
Wkrótce będę miała dla Was jeszcze jedną niespodziankę, więc bądźcie czujni ;))
Słonecznego weekendu! U nas pochmurno :(

11 komentarzy:

  1. zachwyciłam się karteczkami dla Chłopców! 5 minut? szacun :) a Kubusia kolorowałaś sama czy masz skądś takie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Kubuś to karty do gry dla dzieci kupione w hipermarkecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna pocztówka!
    Tobie nawet kartki robione ekspresem świetnie wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pocztówka jest bardzo smakowita, a kartki idealne dla bliźniaków: niby podobne, a jednak różne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne karteluchy!!!
    Soczyste kolory- uwielbiam :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne karteluchy!!!
    Soczyste kolory- uwielbiam :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle śliczne kartki:) Filiżanka baardzo zbliżona do mojego logo Cafeart.pl. Fajnie, że Cafeart jest inspiracją nawet w takich kwestiach;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za komentarze :)
    Koczes, filiżanka pochodzi z papierów K&Company Around the world :) Logo Cafeart nie było dla mnie inspiracją - niestety.

    OdpowiedzUsuń
  9. :) a szkoda:) ale to może znak, że dla kogoś było;) w końcu logo to mamy od 6 lat:)))) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwyca mnie swoboda i równocześnie doskonale przemyślane kompozycje Twoich wszystkich prac.Podziwiam :)
    Świetne kartki !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)