01 września 2011

School is Cool !

Prawda?? Dzisiaj w Polsce rozpoczęcie roku szkolnego, podczas gdy moje dzieci chodzą do szkoły już trzy tygodnie ;)) Scraperki już tak mają, że obowiązkowo uwieczniają takie momenty a później czynią piękne prace ( nie twierdzę, że moja jest taka super ale mnie się podoba ;p):D Na scrapie poniżej mój Bartulek na rozpoczęciu roku szkolnego- oczywiście jako pierwszak :D W oprawie papierów oraz dodatków Bo Bunny głównie Learning Curve ora Et Cetera - Learning Curve to zeszłoroczna i bardzo sympatyczna kolekcja o tematyce szkolnej, idealna do oprawy zdjęć szkolnych :)
Zapraszam po łyk inspiracji na bloga Bo Bunny!







12 komentarzy:

  1. scrap jak zawsze boski! zainspirowałaś mnie i muszę gdzieś znaleźć moje zdjęcie ze ślubowania jak się szczerzę niemiłosiernie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda - school is cool! :D Tak jak Twój scrapek :))
    Uściski dla pierwszaka i tej ślicznej trochę starszej! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dumny Erstklassler! Do tego w cudnej oprawie!

    OdpowiedzUsuń
  4. What a fun and pretty school layout Agnieska!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrowienia dla pierwszaka! Niesamowicie ważny etap w życiu właśnie się rozpoczął! Dużo sił, wytrwałości, CIERPLIWOŚCI dla mamy;-)Piękny scrap!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykłe połączenie drobnych elementów, które tworzą niesamowitą całość!!!
    Czyli mówiąc krótko: zdjęcie w cudnej oprawie :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)