23 września 2011

Zamknięcie Portalu Polki Scrapują


Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was przykrą wiadomość.
Zdecydowałam zamknąć Portal Polki Scrapują.
Przepraszam, że stało się to tak niespodziewanie i bez ostrzeżenia, ale moja sytuacja rodzinna nie pozwala mi w tym momencie należycie zająć się tym miejscem w sieci. Liczę na Waszą wyrozumiałość i cierpliwość mam nadzieję, że w niedługim czasie uda mi się reaktywować Portal.

Bardzo dziękuję Wszystkim użytkownikom za czynny udział w życiu Portalu, Sponsorom za wsparcie oraz całemu wspaniałemu zespołowi za pracę i trud włożony w działanie Portalu.








24 komentarze:

  1. Ooo... to wielka szkoda. Może nie byłam aktywnym uczestnikiem portalu, za to był on dla mnie skarbnicą wiedzy i innych scrapbooking-owych patentów. Trzymam kciuki, żeby wszystko się ułożyło i cierpliwie będę czekać na ponowne otwarcie portalu. Mam nadzieję, że twórczej działalności jednak nie zaprzestaniesz i nadal będzie można podziwiać Twoje dzieła na blogu.
    Ściskam mocno i buziaczków ślę moc
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że wszystko dobrze się poukłada i wrócisz do nas. Portal stał się oceanem inspiracji dla wielu... Życzę wszystkiego dobrego, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mówi sie trudno, najważniejsze żeby u Ciebie sie ułożylo! Więc trzymam kciuki i przesyłam buziaki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. :( :( :(
    To bardzo przykra wiadomość!!
    Mam nadzieję że Polki wrócą... chociażby ze względu na wiadomości i komentarze które tam miałam, bez żadnej kopii zapasowej :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bardzo żałuję. Ostatnio nieczęsto stawałam do wyzwań, ale czas jakoś taki za krótki...
    Dzięki temu portalowi wyzwania pojawiły w moim scrapowaniu i wykonałam prace, których bez tych wyzwań raczej by nie było.
    Pozostaje mieć nadzieję, że reaktywacja nastąpi:) A Tobie życzę szczęśliwego wyprostowania zakrętów, które są teraz Twoim udziałem.
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki, by wszystko ułożyło się po twojej myśli:) To jest najważniejsze:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo żałuję, że portal został zamknięty. Od kilku miesięcy brałam czynny udział w życiu Scrapujących Polek. Na biurku mam nawet rozpoczętą pracę na jedno z wyzwań :/ Szkoda, bo te miejsce naprawdę pozwoliło mi się rozwinąć, oraz dawało mi poczucie, że nie jestem osamotniona w swoim hobby. Ale i tak jestem niezmiernie wdzięczna za te kilka miesięcy wspólnej zabawy.
    Mam nadzieje, że u Ciebie się wszystko ułoży.
    Mocno ściskam,
    xoxoxox frutti

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamuniu!!!!Ogromna szkoda dla wszystkich scrapujących Polek, ale cóż..... my sobie tymczasowo jakoś poradzimy. Najważniejsze, żeby u ciebie wszystko się ułożyło, żebyś stanęła na nogi i żyła pełnią szczesliwego życia. Wszystkiego najlepszego i czekamy na Twój powrót.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie mi przykro... wczoraj myślałam, że to tylko jakieś technicznie kłopoty... szkoda, że to tak nagle dla nas, uczestniczek portalu, nastąpiło... bez żadnego uprzedzenia, w trakcie trwania różnych wyzwań... ale rozumiem, że miałaś ważne powody, by tak postąpić. trudno, trzeba się z tym jakoś pogodzić. chciałam napisać, że to było cudowne miejsce z ogromnym potencjałem, byłam z Wami od samego początku, poznałam wiele wspaniałych osób. portalu dziś nie ma, ale te niesamowite kontakty pozostały i dziękuję Ci za to, że tworzyłaś to miejsce dla nas! dla mnie to była wielka przygoda, wyzwania miały wielki wpływ na mój rozwój, dzięki jeszcze raz i mam nadzieję do zobaczenia kiedyś znów na scrapujących polkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bez tego Portalu scrapowanie nie będzie już takie samo... Liczę na to, że wszystko się ułoży. Najlepsze życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Smutna wiadomość :(
    Mam nadzieję, że wszystko szybko się wyjasni i poukłada i wrócisz do nas. Dzięki portalowi nauczyłam się tak wiele że mogłabym wymieniać godzinami i spotkałam cudownych ludzi.
    Dziękuje& Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę, żeby wszystko się dobrze ułożyło!


    Będziemy czekali na reaktywację portalu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że już niedługo otworzysz nam swoje wrota =]
    Trzymam kciuki, żeby wszystko się ułożyło =]

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielka szkoda, mam nadzieję że to przejściowe kłopoty, które szybciutko przeminą i pozwolą ponownie reaktywować to miejsce wyzwań, wymiany doświadczeń i poznania wielu ciekawych dziewczyn - bo sporą grupę obejmował swoim zasięgiem.
    Czekam niecierpliwie... i życzę wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  15. No okropna wiadomość. Na każdy kartkowy wtorek czekałam zawsze z niecierpliwością. Żal, tyle włożonej pracy, tyle fajnych komentarzy... Powodzenia! Dziękuję za to co było.

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymaj się :) I nigdy nie trać nadziei. Ja Twój portal traktowałam jak wpadanie na kawę do koleżanek, będę tęsknić... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj. Mocno wierze że Twoje problemy się rozwiążą i że portal Polki Scrapują powróci. Wszak ten portal to był mój drugi świat:))) Trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  18. Żałuję, jak wszystkie scrapujące Polki.
    Kiedy Bóg chce Ci zrobić podarunek, zwykle opakowuje go w kłopot.
    Im większy podarunek otrzymujesz, tym większym kłopotem Bóg go
    maskuje.
    Norman Vincent Peale
    Życzę Ci, by pod tymi kłopotami, które muszą być duże, skoro rezygnujesz z tego co kochasz, ukrywał się wspaniały dar od Boga.
    I nie zapomnij o nas, bo my tu będziemy czekać na Ciebie:):)
    Andrzelika

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja co prawda tylko się tam zarejestrowałam i nie bywałam, a z czasem nawet zapomniałam hasła;), ale tak sobie myślę, że może zamiast zamykać - oddaj portal w "dobre ręce", pewnie znajlazłyby się osoby, które go dalej poprowadzą (vide: dzisiejszy post Karoli).
    Pozdrawiam i trzymam kciuki, żeby Ci się poukładało:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Agnieszko niech Ci się wszystko wyprostuje- rodzina jest najważniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę Ci, aby kłopoty i problemy szybko zniknęły! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę, aby ci się poukładało po Twojej myśli i szybkiej reaktywacji SP:* 3maj się ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Mamy nadzieję i trzymamy kciuki,żeby wszystko sie wyprostowało i znów było po Twojej mysli. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. cokolwiek się dzieje - nie się poukłada.

    życzę szczerze i z serca całego!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)