21 października 2011

{passion}

Po raz kolejny Et Cetera Bo Bunny oraz mieszanka dodatków ze starszych i najnowszych kolekcji. Layout wykonany na podstawie szkicu przygotowanego przez Gabi, TUTAJ możecie zobaczyć pozostałe interpretacje przy okazji zapraszam do zabawy z mapką :)
Po wielu tygodniach oczekiwania, Alicja dostała się tutaj do szkoły muzycznej - jest prze-szczęśliwa! tym bardziej ,że może już grać na "dorosłym" flecie :D Na zdjęciu uwieczniona pierwsza próba po prawie 3 miesięcznej przerwie w grze :DD 



10 komentarzy:

  1. Gratuluje Alicji. Fajnie tak rozwijać swoje pasje od dziecka.
    A Lo - jak zwykle bardzo kolorowy i optymistyczny. świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDNY scrap! Super dodatki! Extra ta klepsydra! Gratulacje dla córci! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na pasje :) ja do tej pory nie wiedziałam co to scrap, znalazłam taką aplikację na fb pt scrapbooking Dilmah i od tego zaczełam szukać więcej informacji na ten temat :)) super sprawa na pochmurne wieczory :) będę tu chętnie zaglądać w poszukiwaniu inspiracji :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity jest Twój blog! Rewelka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. łaał, jestem pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Your LO is original, is beautiful, is kept. Sincere congratulations from Italy

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał ! :P
    Bardzo ... Duży (?) talent . ;> Aż zazdroszczę ... ; p
    Sama mam swojego bloga i właśnie zaczynam przygodę z Scrap B. Mikołaj niesie mi 64 Scrap-produkty ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Praca jak zwykle piękna, pełna koloru, energii i radości. Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)