11 grudnia 2011

Candy...

Witajcie ponownie :)
Mam dla Was odrobinę słodyczy... 235 (jeśli się nie pomyliłam w liczeniu :p) arkuszy papierów 15x15cm

Father Christmas
Snowfall
Liberty
Smoochable
Garden Girl
Enchanted
Timepiece
Et Cetera
Welcome Home
Forever Fall
Zoology
Sweet Tooth
Blitzen
Vicki B
Crush
Ad Lib
Crazy Love
Barefoot
Gabrielle
Blast Off

.... czyli niezła mieszanka starszych oraz najnowszych kolekcji.

Zasady Candy są chyba znane wszystkim ;) papiery jako jeden komplet rozlosuję wśród osób które pozostawią komentarz pod tym postem do dnia 18 grudnia do północy.


Candy jest otwarte dla wszystkich z Polski oraz Niemiec. Wyniki ogłoszę 19 grudnia 2011.

Candy ist offen für alle Scrapers aus Polen und Deutschland. 



327 komentarzy:

  1. zatem się z największą radością stawiam w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow, całkiem pokaźna kolekcja papierasków. Ustawiam się w kolejce.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. woooooooo aż tyle ;O nie ma co ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zglaszam sie jako pierwsza osoba z polskim adrsem:)
    Ostatnio coraz bardziej lubie taki rozmiar, zwlaszcza WP i P ale chetnie przygarne BB:)
    Pozdrawiam czekajac na Twoje nowe LO.

    OdpowiedzUsuń
  5. ech... może tym razem się uda - oczywiście ustawiam się w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co prawda nie widziałam jeszcze żeby kiedykolwiek wygrał ktoś z numerem 1, ale co tam, ja się tak ustawię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niemożliwe! Jestem pierwsza? Smakowite kąski do wylosowania, wiec ustawiam się w kolejce :-) To była naprawdę długa przerwa ale tak zaraz zapomnieć? Ja zaglądam tu codziennie licząc na nowe inspirujące cuda i wreszcie sie doczekałam. Album przesliczny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, a awesome candy. If I would win that candy, I will jump into the air. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyżbym była pierwsza w kolejce?

    OdpowiedzUsuń
  10. Woooow, ależ dobra do przygarnięcia!

    Zgłaszam się! Informacja u mnie w bocznym pasku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pokaźna kolekcja
    Bardzo chętnie się nią zaopiekuję
    Ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, jaki piękny prezent ktoś dostanie. Może ja...? Wpisuję się więc z nadzieją :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o rrany ale dużo słodkich papierowych wafli:)z przyjemnością ustawiam się w kolejce:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że wracasz z pracami i ... candy :) Zapisuje się .

    OdpowiedzUsuń
  15. mmm, ale fajnie! Ja tez chetna na papierki :> pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Zgłaszam się ,z chęcią przygarnę takie cuda!

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowita ilość!
    Zgłaszam się!:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow,chciałabym chociaż połowę z tych papierów;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. OOO ale smakowitości :) Staje w ogonku może mi się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo! to i ja się ustawiam po takie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja również staję do losowania i równocześnie życzę spokojnych rodzinnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O rety, o rety... Marzenie! Staję z ogroomną nadzieją, ogromną jak ta paka papierów!
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja się zgłaszam.:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku, będzie o czym marzyć :) Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z chęcią i ja się ustawię w kolejce:)
    mikr13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. везет же полькам и немкам!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. po takim cukierku to tyłek urośnie jak z Polski do Niemiec ;) Ale staję w kolejce z numerkiem 13 :) Nie jestem przesądna a wręcz 13 działa na mnie pobudzająco :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Co za ogrom papierów =] Chętnie przystanę na chwilkę i poczekam na losowanie =]

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce - fantastyczne słodycze! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ach, byłoby cudnie dostać taką paczuszkę:)

    OdpowiedzUsuń
  31. O ła!!! Ale cudowności!!! Juz staje w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ale piękny zestaw wow ktoz by nie chcial takiego prezentu pod choinka dostac :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super papierki! Chętnie przygarnę! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapisuje się na to candy z drżeniem serca .I będę czekać na wielkie szczęście w losowaniu.
    Zaraz wstawię info o losowaniu na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  35. wracasz do nas z wspaniałymi słodkościami.Ten,kto wygra te papierki oszaleje ze szczęścia,ja również chciałabym oszaleć więc ustawiam się w kolejce i liczę,że zaczniesz pokazywać nowe prace :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja się zgłaszam! Z niemieckim adresem akurat i liczę na łut szczęścia, ależ bym była szczęśliwa, gdybym wygrała :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wow, to dopiero słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Sie zapisuje, duże candy fajnie było by wygrać , zapraszam na candy do mnie , niepowtarzalne koczyki do wygrania i niespodzianka pewnie tez sie znajdzie;)
    www.ollart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja sie zglaszam :) nigdy nie mialam szczescia w takich zabawach :)

    OdpowiedzUsuń
  40. i ja!!! i ja!!! zaczynam dopiero kartkową zabawę, ale takie candy to nie lada gratka!

    OdpowiedzUsuń
  41. To byłby wspaniały prezent pod choinkę :) Ustawiam się.

    OdpowiedzUsuń
  42. i ja ustawiam się w kolejce po te cudeńka.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Dla mnie to wygląda jak kilogramowy blok najlepszej belgijskiej czekolady! Aż mi się oczy świecą :D

    OdpowiedzUsuń
  44. huhu, ale paka!
    chcę ją! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Muszę przyznać, ze ilość papierów jest imponująca- oczywiście chętnie wezmę udział w zabawie,
    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  46. imponująca stertka! ustawiam się:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. to i ja dołączę do grona kolejkowiczów po te pokaźną ilość papierków :)zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  49. o rany....ależ smakowita wygrana.Ustawiam się grzecznie w kolejce i czekam na dzień losowania...i pozdrawiam
    Ela elsm@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale stosik papierków! Z chęcią się ustawię:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. Jejku, istne przedświąteczne szaleństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  52. idealny prezent pod choinkę :)
    może tym razem Mikołaj usłyszy :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Och marzenie mam, aby te śliczności trafiły do mnie :) Z niecierpliwością czekam na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  54. Niesamowite!!!!! Oczywiście się zgłaszam z przyjemnością :))))

    OdpowiedzUsuń
  55. ładna mi odrobina heheee... staje w szranki:))

    OdpowiedzUsuń
  56. WOW!!! BARDZO CHĘTNIE!!! :-) Super prezent od Mikołaja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Z przyjemnością wpisuję się w kolejkę

    OdpowiedzUsuń
  58. Tyle słodkości ... oj chciałabym żeby mi się poszczęściło :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie sposób się nie zapisać, więc staję w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  60. zestaw robi wrażenie :)
    ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. ale śliczny stosik! chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ooo ile slodyczy, bardzo chetnie sie zapisze.

    OdpowiedzUsuń
  63. Z ogromną radością i nadzieją na wylosowanie ustawiam się grzecznie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  64. No to pięknie! ;)
    Zapisuję się koniecznie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie wiem cos sie porobilo i zniklo mi wszystko ;) wiec pisze ponownie.
    Bardzo chetnie ustawiam sie w kolejce po tak zachecajaco wygladajacy stosik.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  66. Ohhh, da möchte ich doch gerne mein Glück versuchen! Danke für die Chance auf so einen schönen Gewinn!

    Liebe Grüße,
    die Birgit

    OdpowiedzUsuń
  67. I ja chętnie się zapisuję na Candy.
    Pozdrawiam Iza N-P.

    OdpowiedzUsuń
  68. ale cudowności oczywiście że staje w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetne papiery, ustawiam się w kolejce i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. zapisuje sie i licze na szczescie w losowaniu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Koniecznie ustawiam się w kolejce. Byłby cudny prezent pod choinkę :) http://sztukaikunszt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. To jest powrót:)
    Niezła kolekcja, pewnie nie zmarnowała by się w twoich rękach, ale skoro chcesz oddać do adopcji - chętnie przygarnę;)

    OdpowiedzUsuń
  73. O rany! Takie Candy to nie przelewki! Zapisuję się jedną ręką, no i drugą! Biegnę zostawić jeszcze info na blogu, chociaż będzie większa kolejka! A co tam! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  74. ja tez ustawiam się w kolejce, może tym razem mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Wow... jak pięknie ten plik wygląda :) ustawiam się zatem w kolejce licząc na przedświąteczne szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Jakie oooooooooolbrzymie Candy! Dla mnie obowiązkowe tym bardziej, że
    to właśnie TY(twój blog) wciągnęłaś mnie w scrapowanie!

    OdpowiedzUsuń
  77. O, chciałoby się... Z chęcią się zapiszę! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. cóż za wspaniała kolekcja! może mi szczęscie dopisze...

    OdpowiedzUsuń
  79. w kolejce w kolejce :)) po śłodyczki :))

    OdpowiedzUsuń
  80. Cukierasy wspaniałe więc z miłą chęcią wezmę udział w zabawie. Choć szczęści ostatnio omijanie m szerokim łukiem, to zawsze gdzieś w środku tli się promyk nadziei.
    Dziękuję za szansę.
    Pozdrawiam ciepluchno :***

    OdpowiedzUsuń
  81. O matuchno moja! Ileś papierów! Chyba bym umarła jakbym tyle wygrała:D No nic staję w kolejkę, która zapewne się mega powiększy i czekam na losowanko:)

    Pozdrawiam Joaś:)
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Może szczęście mi dopisze?:}
    Witam po przerwie:}

    OdpowiedzUsuń
  83. Ustawiam sie w kolejce
    Beakie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Fajnie, że wróciłaś do blogowego świata. Mam nadzieję, że oprócz candy przygotowałaś także nowe prace do podziwiania, bo już dawno nic u Ciebie nowego nie widziałam. Czekam z niecierpliwością na Twoje nowe prace i kursy.

    Z reguły nie biorę udziału w candy, ale kocham papiery Bo Bunny, a tak trudno dostać je w Polsce. Cieszyłabym się z takiego prezentu pod choinką. Dzięki za to candy.

    Pozdrawiam serdecznie (info u mnie na bocznym pasku).

    OdpowiedzUsuń
  85. Ale słodkości - kuszące bardzo:)
    Z przyjemnością ustawiam się w długim ogonku:)

    OdpowiedzUsuń
  86. pewnie ze sie zglaszam! papierow nigdy nie za wiele!

    OdpowiedzUsuń
  87. ho,ho, niezły stosik... zapisuję się;-))))

    OdpowiedzUsuń
  88. ja też się chętnie w kolejce ustawię :)) może tym razem się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Chętnie ustawię się w kolejce, choćby dlatego że 18 grudnia są moje urodziny
    Fajnie , że jesteś,często tu zaglądam licząc na łyk inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  90. całkiem spora ta kupka! zapisuję się jak najbardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  91. Wow. Jak możesz się tego wyzbywać??? Cudne candy, choć trochę mnie niepokoi ;o))

    No ale jak dajesz -to biorę ;o)

    OdpowiedzUsuń
  92. M jak Marzenie...podrawiam, ola
    ograbiec@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. O Jezu!
    Tyle pięknego papieru to by mi do końca życia wystarczyło :)
    Zgłaszam się obiema rękami!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  94. z miłą chęcią ustawiam się w kolejce po słodkości:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. To już 4 na które dzisiaj się zapisuję. Z moim szczęściem nie liczę na nic. Mam przynajmniej okazję do poznania nowych blogów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  96. O qurka, ale tego! Ja dopiero zaczynam nieśmiało ciąć papierki, ale może mi się powiedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Obok takich słodkości nie mogłam przejść obojętnie, więc ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  98. To ja jako 100 staję w ogonku

    OdpowiedzUsuń
  99. i ja spróbuję! ;) staję w kolejce! ; )

    OdpowiedzUsuń
  100. o jejeciu piękny stosik, ustawiam się w kolejce i czekam na losowanie może tym razem....
    pozdrawiam ewelina

    OdpowiedzUsuń
  101. ależ ktoś będzie miał fantastyczny bożonarodzeniowy prezent! :) (nie ukrywam, że mam nadzieję, iż to będę ja ;) )

    OdpowiedzUsuń
  102. Miłoby otrzymać "TAKĄ SŁODKĄ" niespodziankę. Jak świąteczny upominek...ow.rogozinski@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Ależ słodkości :) info na bocznym pasku

    OdpowiedzUsuń
  104. Baaardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  105. Witam, śliczny blog, a candy.... hmmmm, cudownie by było..., więc i ja się dołączam :) pozdrawiam cieplutko, kasienka2035@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. łał, ile cudowności :) ustawiam się oczywiście w kolejce, pozdrawiam http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. WOW :)JA RÓWNIEŻ USTAWIAM SIĘ W KOLEJCE
    JUSTYNA-BACZEWSKA@O2.PL

    OdpowiedzUsuń
  108. ojojoj jakie cuda:))))) ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  109. wspaniałości, mam nadzieję, że się uda! i fajnie jest znowu oglądać Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Tyle chętnych... no cóż... spróbuję... może się poszczęści? :) Pozdrawiam i ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Jestem uzależniona od papierów, więc wyrażam chęć ich przygarnięcia. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za możliwość uczestniczenia w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  112. Ale byłby świetny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Taakie wspaniałe cukierasy. Staję w kolejce i tupię niecierpliwie.
    Pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
  114. Z wielką przyejmnością dołączam do super zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  115. Witaj po dłuższej nieobecności. Już nie mogłam sie doczekać Twoich nowych prac. I jak widzę to powrót w wielkim stylu i miłym dla obserwatorów. Staję w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  116. O jaaaa... ale candy!!! Bardzo chętenie przygarnę taką ilość papierów!! :) w kolejce grzecznie staję!

    OdpowiedzUsuń
  117. Hmm ciekawe candy, dzięki za takie rozdawnictwo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  118. wow, jaki mi sie ten mikołajek podoba! Zapisuję się! Info juz na arttscrap. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  119. o raju raju
    ilość obłędna aż siew głowie kręci

    ustawiam się w kolejce!!

    OdpowiedzUsuń
  120. ja też się zapisuję i czekam na nowe prace a zwłaszcza kury!

    OdpowiedzUsuń
  121. Chciałoby się mieć taką cudną kolekcję, kolejka długa ale może szczęście dopisze:) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  122. oooo, to ja też spróbuję, a co:)

    OdpowiedzUsuń
  123. strasznie długaśna ta kolejka ale nie am co się dziwić skoro taaaakie słodkości rozdajesz:D ustawiam się i ja .. info w pasku bocznym http://ineskowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. wow,ale słodkie cukieraski, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  125. sto czterdziesta!!!! :D to miejsce w kolejce musi przynieść szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  126. nigdy nie widziałam tylu papierów na jednym stosie :))) a losowanie dzien przed moimi urodzinami, więc licze na wielki łut szczęscia :)
    pozdrawiam, szczęśliwa, ze wróciłaś !

    OdpowiedzUsuń
  127. Wow. ja zaczynam dopiero zabawę z takimi papieraskami, więc piękny byłby to u mnie początek z takim zapasem.

    OdpowiedzUsuń
  128. Zaniemówiłam widząc taki stos! Wyrażam chęć na te papiery:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  129. Imponujący cukieras, ustawiam się w kolejce.
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  130. ŁAAAŁŁŁ ile słodkości!!!
    Więc i ja w kolejce stanę:)
    Pozdrawiam- Iwona.
    iwona.spadlo@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  131. Ojej ja też się ustawiam po słodkości :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  132. Wielkim błędem było by nie stanąć po takie skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Wypasione cukierasy
    Staję do kolejki

    www.cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  134. Ładna mi "odrobina słodyczy" :D Z chęcią skosztuję ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  135. kolejka rośnie strasznie szybko! staję w niej również, bo grzechem by było przejść obojętnie obok..:D

    OdpowiedzUsuń
  136. W takim razie ja tez ustawiam się do kolejki, a co ;)
    Znająć moje zezowate szczęście znów mnie ominie nagroda :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Ojej jak super że i tereny Niemiec wchodzą w grę :):):) w takim razie ja też ustawiam się grzeczniutko w kolejce i zacieram rączki licząc na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  138. wow! Aga, zapisuję się oczywiście. Buziaki i serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  139. Łakomy kąsek do zdobycia! Może to właśnie mnie się poszczęści? Zapisuję się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  140. oooo... hohoho... taki zestaw idealnie wyglądałby pod choinką...:)
    pozdrawiam cieplutko, scrapfantazje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  141. Ale cudeńka!! Z chęcią zawalczę mimo dłuuugieeej kolejki:)
    Pozdrawiam i cierpliwie czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  142. warto stanąć w kolejce:) pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  143. Ja bardzo, bardzo chętnie przygarnę taka pakę :-)
    Pozdrawiam serdecznie! Miło Cię znowu czytać :-)

    OdpowiedzUsuń
  144. Osz ty ale poszalałaś;) Z wieelką chęcią się zapiszę;)

    OdpowiedzUsuń
  145. Tyle papierków!! Ja też bym chciała! :)

    OdpowiedzUsuń
  146. Staję w kolejce po te wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  147. byłby to fajny prezent na Święta :) Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na ogłoszenie wyników :D

    OdpowiedzUsuń
  148. ale by było fajnie :D:D:D

    pozdrawiam i czekam na wyniki :D

    OdpowiedzUsuń
  149. wow!!
    i ja się zgłaszam :) cudna kolekcja!!

    OdpowiedzUsuń
  150. Ale cudna kolekcja!! Błędem nie do wybaczenia byłoby nie przystanąć na chwilę, więc staję w tej długaśnej kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  151. Wow, co za pokaźna kolekcja! Zapisuję się i ja :) Pozdrawiam.

    http://shokacraft.blogspot.com/2011/12/candy-u-mirabell.html

    OdpowiedzUsuń
  152. Mój pierwszy zapis się nie zapisał wiec zapisuję się jeszcze raz;P Może to przyniesie mi szczęście:D Ach co bym dała za takie wyjątkowe papierki:)))

    OdpowiedzUsuń
  153. jeszcze ja się wepchnę do kolejeczki

    OdpowiedzUsuń
  154. Nie mogę obojętnie przejść koło takiej paczuszki papierków, szczególnie, że uwielbiam papiery firmy Bo Bunny. Na blogu informacja o candy o tu http://kreatywna-uliczka.blogspot.com/2011/12/czas-na-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  155. na pewno nie wygram, ale zabawa wspaniała;))

    OdpowiedzUsuń
  156. Mnie... mnie..wybierz mnie..mnie wybierz ;) fajowsko byłoby wygrać :) serdeczne pozdrowienia dla wszystkich, zakręconych scraperek i scraperów :D!

    OdpowiedzUsuń
  157. idealny prezent pod choinkę :)
    dominika.j6@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  158. O rany, jaka kolejka... Nic, cierpliwie poczekam :)

    OdpowiedzUsuń
  159. o szok.. to by była dopiero niespodzianka! o.O warto, oj warto! spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  160. fajnie że jesteś znowu z przepięknymi pracami

    OdpowiedzUsuń
  161. marne szanse w takiej kolejce :)
    ale żal nie próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  162. o kurcze. ale opasłe candy. dołączam

    OdpowiedzUsuń
  163. Aż przestałam kaszleć z wrażenia, gdy zobaczyłam takie cudności:) Ustawiam się w kolejce, życząc wszystkim zdrowia.

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  164. Co za uczta świąteczna się komuś szykuje- same delicje! Ustawiam się w tym dłuuugim ogonku:)

    mikolaj_06@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  165. Ależ kolejka! Ale jak tu sie nie ustawić jak takie słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  166. Tyle papierów,ustawiam się w tej długiej kolejce

    OdpowiedzUsuń
  167. Smakowity ten stos papierów! Oczywiście stoję w długiej kolejce po słodkości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  168. Wygrać te papiery? Ech... to by było coś! Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  169. Cóż za kolekcja! Nie może i mnie tu zabraknąć, liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  170. Bardzo, ale to bardzo chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam - Cejlon.

    OdpowiedzUsuń
  171. Niezła paka! Staję w kolejce, nie mam nic do stracenia :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  172. Ustawiam się do kolejki, miałabym cudowne urodziny gdyby wygrała tak wielką pakę papierów! :)

    OdpowiedzUsuń
  173. Ależ kolejka... szkoda jednak nie spróbować szczęścia:) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  174. zatem ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  175. kolejeczka juz jest długa a co bedzie do wyznaczonej daty:)))

    ale co sie dziwić któz by nie chciał takiej kolekcji:)) wiec ja również sie ustawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  176. Grzecznie staje w kolejce :)
    Mieszkam w Anglii, mama w Polsce, mam nadzieje, ze ograniczenie zwiazane jest tylko z wysylka? Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  177. Ogrom papieru- nawet w domu nigdy na raz nie miałam takiej ilości..Zapisze się na candy .Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  178. ja tez ustawiam sie w kolejce moze kiedys w koncu los sie do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  179. I ja się zgłaszam. Info w pasku bocznym :)
    http://www.alexandra-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  180. O matko a ja tak kocham te papiery!!! Pewnie nie wygram ale zapisać się muszę jak nic :D

    OdpowiedzUsuń
  181. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  182. Ojj piękne cuda i w takiej ilości:) Z miłą chęcią dopisuję się, w już nie małą kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  183. Oh, I understand that I do not have a chance to win, all ladies dreaming about it too. I really want to enjoy this candy, I love BoBunny with whole my heart !

    OdpowiedzUsuń
  184. Jaaaki cukieras! Ja też, ja też chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  185. Ale niezła "stertka" papierów!
    Z chęcią bym ją przygarnęła :).

    OdpowiedzUsuń
  186. Próbuję się zapisać już 3 raz, ciągle coś przerywa połączenie ale przyjmuję to za dobry znak. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  187. ale pakaaaaaaaaaaaaa ... szczęściarą będzie obdarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  188. O jak miło :) Taka ilość papieru... i do tego rozmiar w sam raz na karteczki. Chętnie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  189. No sliczne cukiereczki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  190. Ja również chętnie wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  191. Probowalam juz wczoraj zapisac sie na liste chetnych, ale niestety blogger "buntowal" sie, ale moze dzisiaj dopisze mi szczescie :-) Piekny zestawik papierkow !!!

    OdpowiedzUsuń
  192. O matko, ile tego! koniecznie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  193. Jej jakie cudne cukieraski. Chętnie się dopiszę do tej kolejki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)