13 grudnia 2011

Snowfall

Witajcie!
WOW!! Nie spodziewałam się takiego odzewu na candy! Bardzo Wam dziękuję za wszystkie komentarze!

Dzisiaj mam wysyp prac z przepięknej kolekcji BoBunny Snowfall. Całość w tonacji od beżu po czekoladowy brąz do tego odcienie turkusu ...pychota! Na dodatek papiery częściowo są z brokatem w kolorze turkusowym...i te wszystkie dodatki! Właściwie to same papiery mają w sobie tyle uroku, że nie potrzeba wielu ozdób aby wykonać efektowna pracę. 















Notesiki :








Miłego dnia!!

26 komentarzy:

  1. WOW! Das sieht wunderschön aus!

    Liebe Grüße,
    die Birgit

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i takie śnieżne! A u nas śniegu ani na lekarstwo ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście papiery są niesamowicie piękne. A połączenie turkusu i brązu to jedno z moich ulubionych zestawień. Twoje prace są cudowne. Ale notesik to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne albumy, notesy Te papiery powalają ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, te papiery są przepiękne! Cudne połaczenie kolorów. Świetne prace, zwłaszcza ta pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne :) Szkoda, że ja nie umiem takich rzeczy robić :( Ale przynajmniej mogę sobie u Ciebie popatrzeć co od razu poprawia mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny album!
    I ta nietypowa forma łączenia :).
    A gwiezdne notesiki pięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne!
    a ta biała gwiazdka wygląda jakby była zrobiona z porcelany, robiłaś z nią coś czy taka już jest?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorystyka jest niesamowicie mi...bliska.
    Faktcznie pieknie mozna tworzyc i tworzyc z taka kolekcja! Pozdrawiam zimowo ale cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Papiery cudnej urody. Ozdobią każdą pracę.Szkoda,że niedostępne w naszym kraju.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetny albumik =] Rewelacyjny pomysł z otwieraniem na dwie strony!!!
    A kolory??? Moje ulubione =]

    OdpowiedzUsuń
  12. na candy zapisałam się chyba 2 razy - nie zatwierdzaj jednego wpisu. Śliczne są Twoje prace!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. mega produkcja , wszystkie prace cudowne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne notesy!!! I śliczne papiery! Pozdrawiam cieplutko!!!
    P.S. Fajnie, że wróciłaś...

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny
    ja mam już też spora kolekcję papieru ale to tylko dla tego że szkoda mi go ciąć i dla tego moje prace są takie ubogie :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Te prace to dzieła sztuki. Prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  17. BEAUTIFUL!!!

    You're a true artist!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiekne prace! No i świetne zestawienia kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Schön, ein traumhaftes Mini
    Viele Grüße von
    Stine

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)