31 stycznia 2012

14/2012

Dzisiaj ostatni dzień mojego wyzwania, jestem z siebie dumna- w styczniu zrobiłam 38 scrapów ;) 31 na wyzwanie Jumpstart pozostałe z obowiązku DT BoBunny lub z innej okazji ;) Nie będę wszystkich tutaj pokazywać bo się zanudzicie ;p jeśli koniecznie chcecie to zapraszam do mojej galerii Flikr
To wyzwanie było dla mnie wybawieniem i oderwaniem od dnia codziennego który jest wypełniony w większości walką z chorobą teściowej.
Dzieciaki odebrały w piątek półroczne świadectwa, jestem z nich ogromnie dumna! Wyśmienicie radzą sobie w szkole, zaczynają mówić po niemiecku i wydaje się że wsiąkły w tutejsze środowisko :) Byle tak dalej...od wczoraj maja ferie i zasłużony odpoczynek :)
Przesyłam Wam serdeczne pozdrowienia!!

Scraplift pracy Icchris




7 komentarzy:

  1. Zrobiłaś niesamowitą ilość scrapów , wszystkie które pokazałaś są piękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje i jestem pod wrażeniem ilosci, sama chyba nie przekroczyłam 20ki:).
    Cieszę się że Twoje dzieci zadowolone w nowej szkole i wspaniale sobie radzą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) ja z trudem robię jeden co jakiś czas a Twoje są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle tu kolorów i pozytywnej energii! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny scrap!!!
    Forma, kolory, dodatki... uwielbiam :))
    Gratuluję wyniku!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Deine Layouts sind so wunderbar farbenfroh :-) und die meisten habe ich ja schon im Forum bewundert.
    Sabine

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)