22 stycznia 2012

7/2012

Wczoraj pobiłam rekord, zrobiłam 6 scrapów, dzisiaj tylko 2 hahahah dopadło mnie na całego ;p mam do zrobienia jeszcze ok 15 aby być na bieżąco z pewnym wyzwaniem i jeśli wytrwam to w styczniu będę miała na koncie blisko 40 layoutów ;)
Dzisiaj pokarzę jeden z nich, na początek scrap według mapki przygotowanej przez Bille  do wyzwania Sketch der Woche 1 na forum SBT


Mam nadzieje, że Wasz weekend też upłynął na przyjemnościach ? Ja zwyczajnie zamknęłam się w pracowni i scrapowałam :DDD Do jutra!

4 komentarze:

  1. Scrap świetny~Mam nadzieję że ta 40 nadal będzie dla Ciebie przyjemnoscią:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne skrapy, co jeden to piękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne skrapy, co jeden to piękniejszy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)