30 marca 2012

26/2012

Witajcie!
Długo mnie nie było...moim usprawiedliwieniem jest wiosna ;) Obecnie większość czasu spędzam w ogrodzie, ogród to moja druga pasja zaraz po scrapbookingu ;) Poza tym mam za sobą długi okres walki z chorobami,  do tego czas wytężonej pracy dzieci w szkole, Alicji w szkole muzycznej...ostatnio dużo czasu w rozjazdach i tak się życie toczy, powoli do przodu.
Wczoraj byliśmy na pokazówce, coś w rodzaju koncertu wszystkich flecistów i wiolonczelistów ze szkoły Alicji- 1,5 godziny cudownej muzyki utalentowanych młodocianych. Nie był to pierwszy występ Alicji w Niemczech, ale pierwszy ze szkoły, była trochę zagubiona ale zagrała pierwszorzędnie :))
Od środy zaczynamy zasłużone ferie, dwa tygodnie błogiego lenistwa i odpoczynku :)))




W międzyczasie coś tam sobie dłubałam, właściwie nic szczególnego...albumiki, kartki i notesy...dla uzupełnienia przydałoby się jakiegoś scrapa zrobić.













Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających! 
Miłego słonecznego weekendu!

7 komentarzy:

  1. Twoje prace są tak kreatywne i ciepłe, że żałuje, że ja takich nie robię:-) Pozdrawiam gorąco J.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne albumy :)
    Gratuluje zdolnej Córci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko co wyjdzie spod Twoich zdolnych rąk jest prześliczne!!!! i albumy i karteluszki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne notesiki ialbumy

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace! Wspaniale jeśli dziecko ma pasję!

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku jak ta Twoja córka wyrosła !!! szok, niby człowiek zdaje sobie sprawę, że czas płynie i dzieci rosną, ale żeby aż tak ???
    prace jak zwykle cudowne - ja rzadko komentuję, ale śledzę twoje poczynania na bieżąco :o)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne rzeczy powstały... wszystkie już bardzo słoneczne i kolorowe! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)