06 czerwca 2012

35. Little Miss - Mini album

Albumy to u mnie rzadkość, mam dwa rozpoczęte...może w końcu skończę ? ;) Tymczasem mam do pokazania mini album z kolekcji BoBunny Little Miss. Na zdjęciach tańcząca Alicja, kolorystyka zdjęć fajnie wpasowała się do bazy albumu. Napisy na zdjęciach pochodzą z różnych arkuszy tejże kolekcji :)
















Materiały:
Papier: Little Miss;Jamayka;Allie;Brenna;Hannah/ Little Miss
Naklejki: Combo Stikers; Cardstock sticker Sweet Girl / Little Miss
Noteworthy: Little Miss
Guziki: Little Miss
Kryształki i perełki: Little Miss
Chipboard: 12" Little Miss
Mini Album: Little Miss
6" Paper Pad: Little Miss

Miłego długiego weekendu! Pięknej pogody!!
U nas jutro całkiem normalny dzień, dzieciaki idą do szkoły...

11 komentarzy:

  1. so beautiful...!!! I love the album shape, the pretty papers and embellishment, photo......absolutely gorgeous!!
    Heaney xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycam się nad tym albumem - jest dziewczęcy, radosny - cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, jeju, czy tylko ja jestem takim beztalenciem? Od kilku lat próbouję i nic takiego mi nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Chciałoby się podziwiać jeszcze, i jeszcze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny i oryginalny album zapraszam na moje candy niebieskomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, so pretty!! Just gorgeous!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te Pani Cuda :) Można wiedzieć gdzie sie Pani zaopatruje w papiery i inne cudeńka ? Pozdrawiam i Zapraszam do mnie :) ( tu narazie skromnie) dopiero sie rozkrecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ein wundervolles kleines Büchlein mit einer tollen kleinen Dame!

    GLG Ines

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznie tu u Ciebie,masz wyczucie smaku i piekna,pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)