19 lipca 2012

38.

Witam w piękny deszczowy czwartek... zakładam, że w Polsce świeci słońce :) Od kilku dni nie widziałam słońca na niebie...depresja murowana ehhh
Dzisiaj mam tylko skromną karteczkę z okazji 60 lecia małżeństwa, niewiele jest wokół nas takich małżeństw :) Prawda? Mam sąsiadów z taki stażem i co dzień spoglądam na nich z podziwem.



Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających :)

P.S.
A wiecie, że wczoraj mój blog obchodził urodziny? ;0 18 lipca w 2007 roku napisałam pierwszego posta.
Zostawiliście 9579 komentarzy, licznik który mam od samego początku pokazuje, że odwiedziliście mnie ponad pół miliona razy ;) a ten post jest moim 1002 postem :)    
Nie pozostaje mi nic innego jak przygotować jakąś niespodziankę dla Was wiernych czytelników :) Macie jakieś pomysły co to mogłoby być?? 

16 komentarzy:

  1. Jeszcze wiecej prac, ktore mozemy podziwiac to najlepszy prezent :)
    Wszystkiego najlepszego :)
    Piekna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rocznica wspaniała, a Twoje dzieło piękne i idealne pod każdym względem :)
    Gratuluję kolejne rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla pocieszenia napiszę, że w Szczecinie też pada...
    Gratulacje z powodu takich wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  4. może jakiś kursik...;) Gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, śliczne te kwiatki :D
    Każdy inny, a tak cudnie do siebie pasują :D
    NO i... sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację rocznicy!!
    u mnie też pada od kilku dni a słońca to chyba od 2 tygodni nie widziałam ;)
    karteczka śliczna i w pięknym pudełeczku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna kartka!:) gratulacje z okazji kolejnej rocznicy!;))
    a co do wygranej.. może scrap ze zdjęciem wybranym przez wygraną osobę?:)) ja byłabym zachwycona taką wygraną!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna rocznica i tyle wspaniałych prac mogłam obejrzeć w tym czasie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna rocznica :) i licznik imponujący. To dzięki Twoim kursom i blogowi zainteresowałam się scrapbookingiem :) Dziękuję
    Kartka piękna i elegancka, ciekawe ilu z nas doczeka takiej rocznicy?
    BellaArt ma super pomysł ;)Pozdrawiam z deszczowej Warmii

    OdpowiedzUsuń
  10. Zasadniczo mogłabym do Ciebie przyjechać na warsztaty:) w ramach niespodzianki:)
    A tak na poważnie, to rzeczywiście jakiś kursik, instrukcja...
    Trzymaj się ciepło, obrabiaj tylko wesołe papiery, w walce z brakiem słońca no i publikuj posty jak najczęściej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie pozostaje nic innego jak pogratulować. Zawsze chętnie do Ciebie zaglądam :) Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję!
    Lubię do Ciebie zaglądać, wszak to był mój pierwszy ulubiony :)
    Pozdrawiam serdecznie i słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna rocznica! I Jedna i druga :-) Gratuluję z całego serca :-) Ja też byłabym za kursem na jakiś ciekawy patencik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo! Jaka była reakcja obdarowanych?

    Podziwiam głowy pełnej pomysłów!

    Ostatnio również tworzyłam kartkę na okrągłą okoliczność. Ależ radość moja była, gdy poproszono mnie o stworzenie takiej kartki :)
    Niestety do scrapów tak zaawansowanych mi dalekoooo...

    Życzę jeszcze większej oglądalności i oczywiście głowy wiecznie wypełnionej pomysłami! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)