23 lipca 2012

39.

Dziękuję serdecznie za wszystkie życzenia i miłe słowa pod ostatnim postem i w mailach :*
Więcej prac będzie na pewno!
Aggaw, Ewik - kursik na Wasze specjalne życzenie ... proszę o podanie tematu ;p
BellaArt oraz Asię proszę o przesłanie zdjęć do scrapów :D
Alinę Annę zapraszam na indywidualny warsztat...nie mam pojęcia gdzie mieszkasz, ale zapraszam do mojej pracowni...napisz do mnie koniecznie :) prawdopodobnie mieszkamy w dużej odległości od siebie, ale może uda się coś wymyślić :)

Poniżej karteczka na zamówienie w bardzo ciepłych kolorach oraz maleńka zajawka z albumikiem w tle...





Praca wre...zdjęcia się drukują, muzyka w tle i zapach kleju w całym domu ;)))



Słonecznego popołudnia !!! 


9 komentarzy:

  1. Przecudna ta kartka, te kolorki !! :)
    Albumik zapowiada się interesująco :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. прекрасные работы!!!!!!!солнечные такие!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo energetyczna kartelucha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie: jak Pani wysyła kartki? W kopertach bąbelkowych? Chodzi mi o to, czy się te kwiatki nie uszkodzą? Jak można taką kartkę zamóić, chciałabym sprezentować coś ekstra Rodzicom na rocznicę ślubu. Czy istnieje możliwośc wysyłki pocztą

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki w pudełkach wysyłam w opakowaniu kartonowym, kartka jest odpowiednio zabezpieczona przed zniszczeniem. Proszę o kontakt na adres mailowy: studio.mirabeel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje słoneczne prace pełne energetycznych kolorków :).
    Kartka w pudełku prezentuje się pięknie!
    A album, choć to tylko zajawka jest intrygujący :D.
    Z niecierpliwością czekam na więcej zdjęć z postępu prac nad nim!

    OdpowiedzUsuń
  7. O rety ale czad :))) Ale niespodzianka:) Dzięki Aguś, zacznę szukać zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ energetyczna kartelucha:)
    Cudna:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)