21 sierpnia 2012

47.

Witajcie!
Dzisiaj mam do pokazania dwie prace, obydwie wykonane dla BoBunny. Pierwsza z nich to dekoracja wymyślonego Travel Party ;), wykonana z jednej z najnowszych kolekcji Detour, zdecydowanie moja ulubiona z tego sezonu.






Wiatraczki przymocowałam ćwiekami do patyczków do szaszłyków ;)




Druga praca to layout wykonany na podstawie podanego "przepisu" :

3 arkusze papieru scrapowego
1 arkusz papieru typu cardstock
1 arkusz naklejek
1 opakowanie dowolnych ozdób

to moja praca:


Wykorzystałam:

  • Papier: Around, Postage/Weekend Market ; Mistletoe Chevron; 
  • Cardstock: Chiffon Journal
  • Rub ons: Detour
  • Naklejki: Combo Stickers Camp a Lot


7 komentarzy:

  1. Oh, dekoracje cudowne :D
    Trzeba mieć do tego głowę, żeby tyle rzeczy zrobić, które tak fajnie się zgrywają się ze sobą :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są twoje prace Mirabeel. Bezbłędnie dobierasz kolory. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne prace:)

    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny [pomysł z tymi dekoracjami

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje prace są kosmiczne. Bardzo lubię wchodzić na Twojego bloga i przeglądać te wszystkie cudeńka, które wyszły spod Twoich rąk. Dopiero zaczęłam swoją przygodę z scrapbookingiem i Twoje prace są dla mnie wielką inspiracją i motywują mnie do doskonalenia się, by osiągnąć kiedyś taką perfekcje i wyczucie. Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)