04 września 2012

48. Monochromatycznie...

...hmmm dla mnie to ciężki temat, nie lubię prac w jednej tonacji, ale potraktowałam ten temat jak wyzwanie ...na tapetę poszło zdjęcie Rudego Bena, tylko wtedy kiedy śpi jest z niego słodki i niewinny kociak...a kiedy nie śpi to rozrabia i wystawia moja cierpliwość na próbę ;)
Wykorzystałam tutaj 7 kolekcji BoBunny, z każdej wzięłam coś zielonego i wyszedł mi taki scrap:




Dziękuję za odwiedziny i komentarze! Mam nadzieję, że u Was tez jest tak piękna pogoda jak u nas i że nie musicie walczyć z chorobami typu angina itp ;) Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Śliczna praca!

    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love how you mixed and matched the greens. This is a lovely layout! I'm so excited to design with you at Bo Bunny! Love your blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziak z tego Bena! Kolorystyka bombowa:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)