14 września 2012

49.

Historia Rudego Bena :)
Ben zasługuje na opisanie jego historii i przygód...ten kociak jest czasami niemożliwy i często wystawia moją cierpliwość na próbę, ale i tak jest ulubieńcem całej rodzinki i nie tylko ...pozdrowienia dla Roberta ;)
Ben w tym miesiącu skończy pół roku, od ok miesiąca jest kotem wychodzącym...nie sposób było go utrzymać w domu, broni nas przed myszami i innymi stworami, pilnuje kur, zdobywa wierzchołki wszystkich drzew w naszym ogrodzie, podziwia widoki z dachu garażu, śpi w naszym łóżku i jest wszystkożerny-dosłownie!
Zawsze planowałam zrobić album z naszymi zwierzakami, najpierw chciałam zrobić jeden dla wszystkich ale doszłam do wniosku, że musiałby to być baardzo gruby album. Mamy dużo zwierząt i na pewno jeszcze jakieś przybędą...postanowiłam zacząć od najmłodszego domownika.
Jako bazę albumu wybrałam starą książkę, znalezioną na strychu naszego domu. Okładkę okleiłam papierem do scrapbookingu, aby móc wklejać zdjęcia musiałam usunąć kilka kartek, tak aby przy uzupełnianiu książka nie puchła.
Chcę Wam pokazać pierwsze strony, wykorzystałam głównie materiały firmy BoBunny, pod zdjęciami znajdziecie listę...uwielbiam miksować ich kolekcje! Zapraszam Was również na bloga BoBunny, po garśc inspiracji, gdzie znajdziecie inne prace związane z czworonogami.









  • Papier: Afternoon, Apple Cider/Apple Cider; Stripe/Serenade; Bouquet/Forever fall; Almanac/Country Garden; Floweret/VikiB
  • Guziki: Apple Cider
  • Rub-ons: Crazy Love, Liberty
  • Kryształki/perełki: Et Cetera, Mistletoe, Forever fall
  • Naklejki: We are Family/ Apple Cider; 12" : Whoo Ligans, Hello Sunshine, Apple Cider, Camp a Lot, Et Cetera, Detour, Serenade, On The Go, Mistletoe
  • Chipboard: 12" Alora, Crazy Love, ad Lib; Layered Chipboard: Viki B.
  • Noteworthy: Forever Fall, Country Garden, Serenade


5 komentarzy:

  1. Cudowny! I album, i Rudy Benio :)
    Świetny pomysł z wykorzystaniem książki - inspirujący!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. CZADOWY ALBUM!!! kotek tez milusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny pomysł, wykonanie przecudowne i kociak oczywiście słodziutki :)) uwielbiam rude kotki :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)