22 października 2012

52.

Witajcie!
Miesiąc przymusowej przerwy od blogowania, prawdopodobnie nikt tutaj już nie zagląda.
Ostatnio podałam Wam linka do jednej z najnowszych kolekcji BoBunny, kilka dni temu urząd celny  zlitował się i zwolnił moją paczkę z materiałami ;) Teoretycznie jest już sezon Bożonarodzeniowy , do walentynek jeszcze kilka miesięcy..ale nie mogłam się powstrzymać i tak oto powstał mini albumik (10x15) w pudełku. Miła odskocznia od mikołajów, bałwanków i dzwonków goszczących na moim stole ;)

Kolekcja Love Letters BoBunny.













 Serdecznie pozdrawiam i do zobaczenia jutro!



13 komentarzy:

  1. Ślicznie...piękny albumik.Oczarował mnie:)Urocze papiery!

    Pozdrawiam Peninia*
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super albumik:) Kolorowy jak to u Ciebie a przez to bardzo optymistyczny :) A bazę miałaś gotową czy sama zrobiłaś? Gorąco pozdrawiam... a tak w ogóle jestem pewna że mnóstwo osób tu zagląda.. tylko lenistwo w komentowaniu dopada... bo mnie bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny dziękuję :*
    Asiu, bazę zrobiłam sama. Użyłam białej tektury 1,2 mm, papier docięłam o kilka mm mniejszy, później tusz, bindowanie, dodatki i gotowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze z utęsknieniem czekam na Twój kolejny post!
    Albumik mega energetyczny, to u Ciebie lubię! Papierki świetne, doskonale wszystko pasuje. Jak zawsze:) Pozdrawiam z mglistego Poznania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaglądam Mirabelko! Fajowski albumik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny album! A zaglądam nie tylko ja jedna ;) Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz wiernych fanów, którzy zawsze chętnie tu zaglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny albumik :-) chwila odskoczni od zimowych i świątecznych klimatów :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten znaczkowy papier cudo! A albumik bardoz fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajowski album :) Nareszcie coś innego poza świętami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny album! :-) Nie komentowałam, ale zaglądałam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)