25 października 2012

55.

Witajcie!
Dzisiaj będzie nieco jesiennie. Ostatni raz w Polsce byłam jeszcze w lecie...mam nadzieję, że macie równie piękną jesień co my tutaj :) Chociaż dzisiaj padał deszcz ze śniegiem i na drodze mijałam piaskarki, a w najbliższe noce mają być przymrozki to i tak uważam, że mamy cudowną jesień. Prawda?
Poniżej jesienna kartka, z bardzo przyjemnej jesiennej kolekcji BoBunny Apple Cider
Mam nadzieję, że mieliście dzisiaj wspaniały dzień! 
Pozdrawiam! 




Paper: Stripe /Serenade ; Dot, Orchard/ Apple Cider

Buttons: Apple Cider 

Jewels: Apple Cider
Chipboard: 12" Apple Cider, Layered Chipboard Apple cider
Stickers: 12" Combo Stikers, We are Family, Dimensional Stickers/Apple Cider; 
12" Combo Stikers Serenade

3 komentarze:

  1. Ależ fajne dynie! jak u babci w ogrodzie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka! Moje kolory :-)
    Ja tam lubię jesień w każdym wydaniu (nawet deszczową) z wyjątkiem śniegiem przysypanego :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)