29 października 2012

58.

Witajcie w poniedziałek!
U nas mroźno brrrr, u wielu z Was na pewno śnieg :)
Dziękuję za Wasze komentarze :* Dzisiaj pozostała część mini kursu z poprzedniego posta ;) Kartka świąteczna na różowo :)





Bazę mam już gotową, teraz docinam następujące elementy :
8 szt - 4,5x3,5 cm
4 szt - 9,5x3,5 cm
4 szt - 13,5x4,5 cm
4 szt - 5,5x4,5 cm
2 szt - 9,5x5,5 cm

Wybrałam papiery w tonacji różu, oklejam kartkę z obydwóch stron. Będzie potrzebny jeszcze front kartki, możecie wyciąć go za pomocą dowolnego wykrojnika, ale może to być też docięty prostokąt ( tak jak w moich poprzednich kartkach) lub inny dowolny kształt. Wcale nie musicie używać dużych arkuszy papierów, sięgnijcie po ścinki, dobierzcie odpowiednie kolory i stwórzcie niebanalną kartkę :)



Front może być wielkości kartki lub nieco mniejszy.


 Jeśli chcesz kartkę wiązaną, zanim przykleisz front musisz przymocować wstążkę lub sznurek.



Na koniec ozdabiam kartkę, rubonsami, naklejkami oraz innymi dodatkami.


8 komentarzy:

  1. zastanawiam się dlaczego dopiero teraz trafiłam na Twój blog!!robisz cudowności a z kursiku na tą przepiękną kartkę na pewno skorzystam:)idę dalej pobuszować i pozachwycać się Twoim blogiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ... pozostaje mi tylko spróbować swoich sił. U Ciebie Święta na różowo wyszły pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka :)
    Nie robiłam jeszcze takiej, a Twój tutorial jest świetny, chętnie skorzystam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za ciąg dalszy kursu! Twoja świąteczna karteczka jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka :) A ja skorzystałam ze wskazówek i nareszcie wyszlo http://tworypysi.blogspot.com/2012/11/pwc-z-gwiazdka.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Tworzysz piękne prace! Dziękuję, że publikujesz również rewelacyjne kursy! Ten mi był bardzo pomocny, bo szukałam czegoś szczególnego na 40 urodziny, a co z tego wyszło ponizej:
    http://www.flickr.com/photos/75405624@N05/8327722548/in/photostream/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)