08 listopada 2012

62.

Witajcie!
Z małym opóźnieniem mam dla Was fajne wyzwanie na blogu BoBunny , jest jeszcze bardzo dużo czasu na zgłoszenie pracy i myślę, że warto spróbować ;)

U mnie tag o tematyce walentynkowej :) Jestem zakochana po uszy w kolekcji Love Letters! Cudowne desenie i kolory!

Korzystając z okazji, chciałam Was poinformować, że przez najbliższy czas może być utrudniony kontakt ze mną, więc proszę o cierpliwość wszystkich piszących do mnie maile. Obecnie nie zawsze mam dostęp do internetu albo zwyczajnie nią mam siły usiąść przed komputerem.

Już kiedyś wspominałam, że bliska mi osoba walczy z nowotworem, moja teściowa. To nie jest miejsce o pisaniu na ten temat, ale właśnie teraz krążę między domem a Szczecinem i stąd ten mój notoryczny brak czasu i zmęczenie.
Obecnie pojawił się ogromny problem .... ponieważ chemia uszkodziła szpik kostny, poziom płytek u teściowej jest fatalny. W poniedziałek teściowa trafiła do szpitala, okazało się że nigdzie nie ma płytek dla niej, rozpoczęliśmy poszukiwania dawcy. Na szczęście udało się i teściowa dostała płytki, wczoraj krew...dzisiaj wychodzi ze szpitala. Nadal poszukujemy dawców z grupą krwi A Rh minus, płytek nie można przechowywać w banku więc muszą to być osoby chętne to oddania krwi, wtedy kiedy zajdzie taka potrzeba, najlepiej jeśli dawca będzie ze Szczecina lub okolic. Będziemy wdzięczni za każdy odzew.   




9 komentarzy:

  1. Piękna !! Bardzo mi się podoba ma kilka bardzo fajnych dodatków !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny tag.
    Dużo sił dla Was i zdrowia dla teściowej. 3mam kciuki, żeby udało się pokonać chorobę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny tag, Życzę Ci dużo siły i wiary. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka i bardzo radosna... jak to u Ciebie bywa :) Smutne takie rodzinne sprawy... wiem co przechodzisz... niestety nie mogę pomóc osobiście, ale trzymam kciuki, będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Боже, какая прелесть! Такая яркая сладкая открытка! :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)