27 listopada 2012

66.


Witajcie!
Niebawem święta, prezenty..choinka :) Mam dla Was propozycję na samodzielnie wykonany upominek. Osobiście zawsze chciałam mieć taką puszkę, którą trzymam w kuchni wyłącznie w okolicach świąt Bożego Narodzenia...Puszka po pysznej herbacie zyskała nowe przeznaczenie. 







Do wykonania puszki użyłam:

- metalowej puszki po herbacie
- papier do scrapbookingu, świąteczne kolekcje BoBunny Rejoice oraz Mistletoe
- naklejki oraz inne ozdoby
- sztywne kartoniki do notowania przepisów
- klej UHU uniwersalny
- papier ścierny


Na początek zmatowiłam puszkę papierem ściernym, zrobiłam to po to aby klej miał lepsza przyczepność. Jeśli macie puszkę w kolorach nie pasujących do papierów jakich chcecie użyć, to możecie puszkę pomalować farbą.

Następnie mierzymy puszkę, docinamy papier i oklejamy.




Przekładki przygotowałam z tego samego papieru którym okleiłam puszkę,  zaokrągliłam brzegi, indeksy zrobiłam z okrągłych naklejek. 

Starałam się tak ozdobić puszkę, aby jednocześnie cieszyła oczy i była praktyczna w kuchni.


Jak Wam się podoba taki pomysł?

Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Fantastyczna puszka! Klimatyczne kolory. Cudo! :) Ja mam w planach akrylówkę i puszkę - zobaczymy, co mi z tego wyjdzie.
    Pozdrawiam,
    Joaśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na odnowienie starej puszki, a wykorzystana mogą być różne... A samo wykonanie i dopasowanie materiałów bardzo mi się podoba, iście świąteczny i optymistyczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. I am so in love with this recipe box. All the little cards, your details and design are just fabulous!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna puszka i świetny pomysł,wspaniały sposób na przechowanie sekretnych świątecznych przepisów :) i w dodatku moja ulubiona herbata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na piękne opakowanie do prezentu! Nawet zwykłe krówki tak zapakowane ucieszyłyby mnie niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały pomysł i piękne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  7. hermosura!! que me a encantado. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł,zaraz upoluję jakąś puszkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł i extra wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł, puszka prezentuje się fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł rewelacyjny! Puszeczka w nowej odsłonie - wspaniała!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)