03 grudnia 2012

67.

Witajcie w grudniu!
Niebawem koniec roku , czas zbyt szybko płynie, prawda?
U mnie grudzień to czas ogólnego zamieszania, bardzo intensywny miesiąc nie tylko ze względu na święta ;) Jak na razie wszystko idzie według planu, kalendarz adwentowy zrobiony na czas, kartki gotowe do wysłania, dekoracje świąteczne już cieszą oczy, porządki w toku. Pozostało mi tylko zaplanowanie świątecznego menu i może się uda, że wyrobię się ze wszystkim na czas ;)
A jak to wygląda u Was? Planujecie czy działacie spontanicznie ;) ?








Życzę Wam wspaniałego tygodnia!

12 komentarzy:

  1. U mnie raczej spontan... podziwiam kalendarz adwentowy- smakowity...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kartki :) Ale to zdjęcie czerwonych cukiereczków - aż mi się cieplutko zrobiło (a właśnie z zimnego dworu przyszłam).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne przygotowania u Ciebie! Ja zrobiłam kalendarz adwentowy i kartki też już gotowe. Niestety, reszta z opóźnieniem - zmogła mnie dość ciężka choroba i chyba nawet okien nie zdążę umyć, nie mówiąc o spóźnionym wieńcu adwentowym :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny dziekuje za komentarze!:*

    Aniu, dużo zdrówka Ci życzę!

    U nas zawsze panował pełen spontan przed świętami, często nie udawało mi się róznych planów zrealizować i często w święta byłam bardzo zmęczona.
    Tegoroczne święta muszą być inne ze względu na chorobę teściowej, jest coraz gorzej i tak naprawde nie wiem co nas czeka w najbliższych tygodniach. Nie mogę więc wszystkiego odkładać na ostatnia chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kalendarz mniam! Kartki piękne, szczególnie ta z mikołajem!
    Życzę siły na ten trudny czas...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki są śliczne, kalendarz mam zrobiony, zaczerpnęłam pomysł z Pani bloga (i mam kalendarz ten z otwieranymi okienkami). Na święta jedziemy do rodziców więc mam mało obowiązków około świątecznych.

    Pozdrawiam
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kalendarz a kartki wspaniałe!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki iscie przesliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki i kalendarz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)