21 grudnia 2012

69.

Witajcie!
Podejrzewam , że to moja ostatnia praca w tym roku, którą Wam pokażę. Kiepski ten rok był u mnie pod względem scrapowania, planów i pomysłów cała masa ale z realizacją było już gorzej ;(  Mam nadzieje, że przyszły będzie lepszy ;)
Mój misternie stworzony plan przygotowań przedświątecznych też został zburzony, oczywiście przez moją chorobę - która raczej potrwa ponieważ lekarz nie może postawić jednoznacznej diagnozy i przechodzę przez różniaste badania. Wczoraj dołączył do mnie Bartek z początkującym zapaleniem układu pokarmowego...od wczoraj moje dziecię uwielbiające kiełbasę, kotlety na ścisłej diecie...podczas gdy w kalendarzu adwentowym kryją się jego ulubione słodkie smakołyki ehhhh...niedobry pan doktor pozwolił tylko na wodę i herbatę, za to dał cudowne lekarstwo i myślę, że dzisiaj będzie lepiej i dziecię wieczorkiem dostanie coś lepszego. Są rzeczy na które niestety nie mamy większego wpływu, wirusy i bakterie królują wszędzie.
Nie mam przygotowanej ani jednej potrawy, nawet listy zakupów jeszcze nie mam, dom nie posprzątany...i co z tego? Najważniejsze, że tata dzisiaj wraca po dłuższej nieobecności w domu, że choinka ubrana, karp też jest ... święta spędzimy RAZEM i to jest najważniejsze. Zdrowie i rodzina są najważniejsze.

Zima przyszła i sobie poszła by znów zawitać, mroźno u nas dzisiaj ale końca świata nie widać ;)
Raz w miesiącu zespól BoBunny proponuje prace wykonane według podanej formuły : karton bazowy tzw Cardstock, trzy papiery do scrapbookingu, naklejki oraz jeden rodzaj innych dodatków. Powstają fantastyczne prace. A to mój wkład:


Mój layout powstał głównie z cudownej zimowej kolekcji Powder Mountain

Życzę Wam udanego przedświątecznego weekendu!

5 komentarzy:

  1. Faktycznie,święta to nie porządki,a Rodzina!!! Życzę zdrówka, a reszta będzie ok. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. I love this layout and the pop of orange is awesome!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze,żebyście wyzdrowieli,czego Wam serdecznie życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)