20 stycznia 2013

5/13 Projekt tagi 2013 ~styczeń~

Witajcie!
Wcześniej o tym nie wspominałam, ale jednym z moich postanowień noworocznych jest wzięcie udziału w całorocznym projekcie. Szukałam pomysłu i natknęłam się na propozycję Irenki - Rudlis :) Dziękuję kochana za przyjęcie do grona uczestniczek w tym fantastycznym projekcie! Mam nadzieję, że nic mi nie stanie na przeszkodzie i wytrwam do końca ;)
Każdego 20 dnia miesiąca zawsze o godz. 20 spodziewajcie się u mnie tagowej inspiracji ;) Zapraszam Was  do moich sąsiadek z listy;)  do Mia oraz Groszka , na dole posta jest baner kierujący do pozostałych uczestniczek tego projektu. 








W styczniowych tagach musiałyśmy wykorzystać: szary papier, koronkę papierową lub inną oraz srebrną wstążkę:



Zapraszam Was do podziwiania prac pozostałych dziewczyn, wystarczy kliknąć w baner aby przenieść się spisu linków :)

42 komentarze:

  1. super tag i bardzo podoba mi się to "owinięcie" go koronką!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalny, wyjątkowy tag, jak zawsze, tworzysz na wysokim poziomie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się,jest bardzo optymistyczny,wesoły

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pastelowe zestawienie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekny tagi, jestem pod wielkim wrazeniem! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny tag......niby zimowy a kolory takie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta tiulowa mgiełka dodaje takiego uroku pracy, świetny pomysł...

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny jest, te wszystkie dodatki, ozdoby tworzą piękną całość! Taki zimowy krajobraz zamknięty na tagu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczny, wspaniale kolorki. Pozdrawiam serdecznie i zycze milego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczny i niezwykle subtelny

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kolorystyka! Ja nie mam odwagi do łączenia barw, a u Ciebie - fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam turkus, nie sądziłam że tak pięknie łączy się z różem :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne połączenie kolorystyczne i fantastyczne dodatki. Piękny tag.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny! Mistrzowsko dobrane dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny tag w ciekawych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiedziała, że będzie kolorowo i optymistyczne ;) super efekt.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny, radosny tag dzięki połączeniu tych kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny, zimowy, kolorowy ! Nie widziałam jeszcze tego jelonka - jest przesłodki !!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastycznie kolorowy!!!
    Bardzo mi się podoba:DDD

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczności cudownie kolorowy, przykuwa uwagę : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest po prostu bajeczny! Takie wrazenie na mnie zrobil, jakby do bajki trafila :) Zimowej pięknej bajki :) Jest mistrzowski!

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowny zimowy tag! Zachwycam sie!Pozdrawiam serdecznie! Iwona

    OdpowiedzUsuń
  23. fantastyczny, a ile szczegółów można dostrzec, super gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudny :) Ta szpileczka mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przecudowny!! niezwykle eteryczny, delikatny!
    cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jest przepiękny ! ja uwielbiam Twoje prace, są w moim klimacie, chciałabym je mieć wszystkie ! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny , zimowy, ajednocześnie energetyzujący

    OdpowiedzUsuń
  28. Romantyzm w czystej postaci!

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnóstwo detali owiniętych mgiełką, jest niezwykły:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tag przesliczny, bardzo ladne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny, jakby wyjęty z ilustracji dziecięcej książki!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolory świetne a ten tiul daje mu taką zwiewną lekkość :-))

    OdpowiedzUsuń
  33. where is that paper from with the pretty tree?
    gorgeous tag!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Val, this is BoBunny colektion Snow Day - Sledding.

      Usuń
  34. Śliczna praca! Jelonek łapie za serducho ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny. Faktycznie bajkowy, piękne kolory pastelowe i ten tiul:)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne kolory i tak wszystko do siebie pasuje
    pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale piękny tag :) Wszystko ślicznie się komponuje :) A odnośnie tego bluszczyku - tak, to wykrojnik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)