24 stycznia 2013

7/13

Witajcie!
Nareszcie czwartek! Zazdroszczę tym co mają już ferie a jeszcze bardziej 2 tyg ferii w Polsce ehhhh u nas tylko jeden marny tydzień ;) Pocieszam się, że już niebawem WIOSNA!!!
Jeden z moich planów na nowy rok dotyczy zrobienia albumów z moich podróży bliskich i dalekich, na pierwszym miejscu jest album z Portugalii...może go w końcu zrobię jak tylko ustabilizuje sie sytuacja w moim domu, gdzie jak na razie wszystko jest postawione na głowie z powodu choroby mojej teściowej i innych mniej ważnych spraw. Ostatnio niestety dużo się dzieje niefajnych, nagłych spraw...jak wypadek Bartka w szkole gdzie rozciął czoło i skończyło się na pogotowiu a pół godziny po powrocie do domu musielismy wzywać pogotowie do mamy ponieważ zaczeły sie problemy z sercem. Niemieccy lekarze ile mogli to pomogli, po tej krótkiej wizycie w szpitalu dowiedzieliśmy sie więcej o stanie teściowej niż od onkologa w Polsce, ale tego nie będę już komentować ;) 
Tak czy inaczej próbuje scrapować, dla zajęcia myśli czymś innym niż choroby i zamiast albumu dla siebie zrobiłam dla rozgrzewki dwa mini albumy. Ten mniejszy powstał z resztek papierów po zrobieniu wiekszego albumu ;) Oczywiście z papierów mojej ukochanej marki BoBunny Detour

Buziaki dla Was wszystkich! Byle do wiosny ;)















O takiej tematyce będzie kolejny album:


12 komentarzy:

  1. Wspaniałe pamiątki z niesamowitych podróży. Już się nie mogę doczekać następnego albumu. Życzę , by wszystko się unormowało w domu. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga, albumik, choć jeszcze nie wypełniony - marzenie!!!! Absolutnie cudny i bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne podróżnicze maleństwo! moje karteluszki z kilku wyjazdów też czekają na albumy, ale zawsze coś... życzę dużo zdrowia dla bliskich, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci, aby wszystko szybko się uspokoił i żebyś szybko mogła pokazać kolejny album. Sama mam podobne plany, właściwie to mi przypomniałaś, że mam takie zaległości... Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne albumiki! Poprawy sytuacji w domku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś cudownego, aż się prosi o zapis wspomnień na każdej z kart. Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  7. Очень красиво!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny! Oglądam oglądam i nie moge się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne papiery! I jak zawsze barrrdzo pomyslowe albumiki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny albumik.... ja też tak chcę !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny album. Zdrowka dla Was.
    ps u nas tez ferie sa krotsze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)