27 lutego 2013

12/13

Witajcie!
Dzisiaj w ramach pracy w DT BoBunny mam do pokazania mini album, wykonany na gotowej bazie. Takie bazy są idealne dla osób które nie mają czasu na przygotowanie własnej bazy lub jest to dla nich zbyt trudne. Często takie bazy mają fantazyjne kształty, wycięte okienka, są już zbindowane lub przygotowane do bindowania. Taka baza nie zniekształci się od kleju, wystarczy dobrać odpowiednie dodatki przygotować zdjęcia .... Do wykonania tego albumu użyłam dwóch najnowszych kolekcji BoBunny  Praire Chic oraz C'est la vie. Na zdjęciach moja Alicja ;))












Mini album: C'est la vie
Pad 6x6: Praire Chic; C'est la vie
Jewels: C'est la vie; Frosting Jewels
Buttons: Praire Chic
Stickers: Domensional stickers Praire Chic; C'est la vie, Combo Stickers C'est la vie; Cardstock stickers: Country Diva/C'est la vie; Love You Mom, Happienes/ Praire Chic
Chipboard: 12" C'est la vie, Layered Chipboard Praire Chic and C'est la vie
Blossoms: Buttercup Daisy; Blush Zinnia
Stamps: It is written stamps
Noteworthy: Prairie Chic
Trinkets: Praire Chic


Mam dla Was niespodziankę :) 
Przygotowałam dla Was pięć gotowych baz albumowych z różnych kolekcji BoBunny. Coś w rodzaju candy ;) Bazy rozlosuję wśród osób które zostawią pod tym postem komentarz z odpowiedzią na pytania: 

Którą bazę chciałabyś otrzymać? Czy używałaś tego typu baz do wykonania albumu czy może wolisz sama przygotowywać bazy, lub może korzystasz częściej z gotowych baz ale nie oklejonych papierem. 


Jestem ciekawa Waszego zdania. Osobiście wolę od początku do końca wykonać album własnoręcznie co nie znaczy, że nigdy nie korzystam z gotowych baz ;) Jeśli używam gotowca, to preferuję bazy prostokątne, kwadratowe, nawiasowe...im prostsze tym lepiej, zwłaszcza jeśli muszę je oklejać papierem, lubię bazy z indeksami i okienkami :) ...


Dla jednej osoby jedna baza albumowa...Macie czas do 10 marca, zapraszam !





Mini album:
Hello Sunshine - baza okrągła,  6 kart w kształcie kwiatów + kółka do spięcia, ok 20 cm średnicy
Serenade - baza prostokątna, 6 kart z indeksem + kółka do spięcia, 15x23 cm
Serenity - baza w kształcie lampionów, 6 kart + kółka do spięcia, wymiary ok: 23x 18 cm
Smoochable - 6 kart w różnym kształcie + kółka do spięcia, wymiary ok: 18x17 cm
Enchanted -  6 kart w różnym kształcie + kółka do spięcia, baza w całości czarno biała, wymiary ok: 17x17 cm

22 komentarze:

  1. Dla mnie zdecydowanie gotowa:), szczególnie spodobały mi sie :Hello Sunshine - baza okrągła,
    Serenade - baza prostokątna oraz Serenity . Oklejanie papierem też może być ciekawe! Przypomniałaś mi o bazie czarno-bialej, mam juz ja i koniecznie musze zrobic komus niespodzianke:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Idealny dla dziewczynki! Napatrzeć się nie mogę na te wszystkie detale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nigdy nie porwałam się na zrobienie albumu, choć myśl krąży po głowie...taka baza byłaby dla mnie świetnym początkiem.. może ta Hello Sunshine? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Albumik piękny, pełen pozytywnej energii.
    Chciałabym otrzymać bazę w kształcie serduszka,
    nigdy jeszcze nie robiłam albumu na gotowych bazach. zazwyczaj sama oklejam album co daje mi ciut więcej możliwości przynajmniej mam takie wrażanie, i wole kwadraty lub prostokąty jest prościej :) ale może przekonam się kiedyś że łatwiej jest na gotowych. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny albumik! Nie miałam dotąd styczności z gotowymi bazami.Bardzo mi się podobają,wszystkie są wyjątkowe. Bardzo lubię robić albumiki,czasami na bazie z gotowej beermaty, czasami używam recyklingowej tektury ,a czasami sklejam po prostu papier.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały albumik. A bazy - rewelacja. Nawet nie wiedziałm o takich cudach. Albumy robię na bazach tekturowych i sama je oklejam papaierem, ale bardzo chętnie zmierzyłabym się z gotową bazą :) moje serce skradły dwie: Smoochable i Enchanted.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny album ;) Ja osobiście bazy wybieram zależnie od okoliczności ale albumów mało robię choć gotowe bazy są według mnie łatwiejsze. Zestaw Smoochable wygląda ciekawie .

    OdpowiedzUsuń
  8. gorgeuse project! I love the idea with one photo for the year - just great, would like to doo something like this for my daughter.
    as to base, I never use it and do them myself for my albums and would be happy to play with Serenade or Hello Sunshine or... it doesn't matter in fact!
    good luck!

    OdpowiedzUsuń
  9. потрясающий миник! обожаю такой формат и то как ты все это делаешь!красиво, мастерски!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój album jest perfekcyjny:) swoją przygodę ze scrapbookingiem zaczęłam właśnie od Twojego bloga. Obecnie doczekałam się własnego bloga, co nie znaczy ,że wszystkiego spróbowałam w tej dziedzinie.
    Albumów jeszcze nie robiłam, a gotowe bazy które pokazałaś są dla mnie zachęceniem, aby spróbować.
    Chciałabym zrobić wesoły albumik dla mojej córki. Pierwsza okrągła baza byłaby idealna.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię robić albumy i mam za sobą już 2 takie prace. Używam zawsze gotowych baz,bo to mi bardzo ułtwia prace.Są to czyste bazy,sama je ozdabiam. Robiłam albumy prostokątne i kwadratowe.Nigdy nie tworzyłam mini albumików na takich bazach ,które tu zaprezentowałaś. Podobają mi się Serenity,Serenade,i Hello Sunshine .

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam robić albumy, szczególnie takie mini. Odkąd kupiłam bindownicę robię je systematycznie. Sama wycinam i oklejam, tak jest mi łatwiej, wygodniej, no i taniej nie ukrywam. Wykorzystuję często różne materiały (np. rolki po papierze toaletowym). To jednak ma swoje ograniczenia, trudno zrobić jakieś okienko, albo fantazyjny kształt.
    Bazy, które pokazujesz wyglądają ciekawie, właściwie na każdy mam już jakiś pomysł :)
    Najbardziej podoba mi się chyba Enchanted...
    Pozdrawiam
    ps. Stworzyłaś jak zawsze mega kolorowy, dziewczęcy albumik. Świetny pomysł z kolejnymi latami, planowałam kiedyś taki dla siostrzenicy na prezent... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W wykonywaniu albumów najwięcej pracy poświęcam właśnie oklejaniu baz. Denerwuje mnie każdy odstający milimetr papieru, wszystko muszę dokładnie zetrzeć papierem ściernym. Wycinanie kształtu po przyklejeniu papieru do bazy u mnie się nie sprawdza, gdyż i tak nie potrafię tego dociąć tak perfekcyjnie jakbym chciała. Ponadto mam fioła na puncie idealnego przyklejenia każdego centymetra papieru i strasznie mnie frustruje gdy cieńsze papiery pod wpływem kleju falują się. Dlatego też uważam, iż takie gotowe bazy mogą być bardzo przydatne, gdy brak czasu i szybko chce się wykonać jakiś projekt, lub po prostu nie ma się ochoty męczyć z przyklejaniem. Myślę, że łatwo mogłabym pójść na łatwiznę i przywyknąć do gotowych baz ;) Najbardziej podobają mi się bazy: serenity i serenade. Dagmara.

    OdpowiedzUsuń
  14. W moim przypadku to wlasnie wlasnorecznie robiona baza najczesciej widnieje w moich mini albumach. Moze i gotowe bazy sa szybsze w wykonaniu ale o wiele wiecej satysfakcji daje mi wykoanaie cale albumu samemu. Moze i zajmuje to o wiele wiecej czasu zwlaszcza, ze najdluzej to wybieram papery na dane strony a potem przyklejanie ich , ale satysfakcja po ukonczeniu gwarantowana.
    Mialam pare albumow gdzie baza byla juz gotowa ale w wiekszosci byl to szybko zrobiony prezent dla kogos z rodziny lub zamowiony w ostatniej chwili. Szcerze musze przyznac, ze nigdy nie uzywalam roznych ksztaltow stron gotowej bazy wiec ciezko wypowiedziec sie na ten temat. Pewnie bede musiala sprobowac jak tylko ukoncze rozpoczete projekty i dostane w swoje lapki jakis uroczy albumik!

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba Serenity! im bardziej prosta tym lepiej :) nigdy jednak nie robiłam na gotowej bazie, zawsze przygotowuję album od "0", chętnie spróbuję czegoś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam serdecznie...Na blog trafiłam przypadkiem,ale bedę tu zaglądać ponieważ bardzo podobają mi się Twoje prace. Ponieważ dopiero jestem na początku drogi scraapbookingu postanowiłam,że wezmę udział w Twojej zabawie- to będzie mój debiut ponieważ nigdy wcześniej nie miałam możlkiwości stworzenia niczego... Dlatego będzie to dla mnie szansa na wspaniałą zabawę i być może wygram coś na czym będę mogła się wzorować.
    Dla mnie baza prosta,-a jeśli wygram Twój albumik...byłabym bardzo szczęsliwa. ZApraszam na mojego bloga-może tam znajdziesz coś dla siebie.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  17. cudny:)
    pozdrawiam Kasia:)

    http://kasmatka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny album! Smoochable podoba mi się najbardziej. Ja zawsze sama robię bazy, ale bardzo podobają mi się te gotowe, niestety jeszcze nie miałam okazji ich używać.
    pozdrawiam!

    http://tworczyzakatekkatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam :) Ja dopiero zaczęłam swoją przygodę, ze scrapbookingiem. Pod prace sama robię baze, jak na teraz skromnie;) Wszystkie Twoje bazy są piękne, ale najbardziej podoba mi się prostokątna:) pozdrawiam:) mój blog: http://efkakartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam.
    Nigdy nie pracowałam na gotowych bazach... ciekawe jak to jest. Dodać fotki, napisy, coś 3D i gotowe ;)
    Mogłabym się skusić na Serenade... przemawia do mnie ten prosty kształt i kolorki ;)
    Bazy te nieskomplikowane robię sama. Najwięcej czasu zajmuje dobranie papierów i oklejenie bazy. Falowanie papieru na bazach to coś czego nie cierpię, dlatego gotowa, oklejona baza już ma plus ;)
    Zrobienie albumu od początku do końca zajmuje dużo czasu, ale satysfakcja jest nieziemska ;)
    Chociaż warto popracować na gotowej, oklejonej bazie i sprawdzić co bardziej odpowiada :)
    PS. Twój album baaardzo inspirujący.
    Dla mnie wyższa szkoła jazdy ;)
    Pozdrawiam



    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna praca!!! Tyle detali i warstw, że napatrzeć się nie mogę:) Nigdy nie robiłam albumu na gotowej bazie, wogóle to właśnie robię mój pierwszy album dla córki na jej 25 urodziny:) Także nie mam doświadczenia, ale mam mnóstwo zdjęć, które koniecznie chcę umieścic we włąsnoręcznie zrobionych albumach (tak dla potomnych;), a jeśli jeszcze do tego będę miała jakąś piękna gotową bazę, to myslę, że to będzie tylko przyjemność:) Baaaardzo podoba mi sie czarno biała baza! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)