01 marca 2013

13/13

Witajcie!
Już weekend i cudowna pogoda! Od wczoraj słońce świeci!!
Jestem szczęściarą!! Mam wspaniałe dzieci, wymarzony dom, świetnego faceta u boku....i pasje :)
Zapraszam Was na wyzwanie na blogu BoBunny, na scrapie należy użyć słowa "Lucky" - proste , prawda?

To moja praca:


Papier: Me&Mine, Family is, Ask Dad, Is Crazy/ Family is
Stemple: Family is
Naklejki: Dimensional stickers Family is; 12" Combo stickers : Mama razzi 2, Praire Chic
Chipboard: Layered chipboard , 12 " Family is

5 komentarzy:

  1. Śliczne. Dlaczego ja nie mam takiego talentu?!
    www.my-life-in-warsaw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne . Tylko by pozazdrościć talentu. Zapraszam do mojego bloga www.rekomastworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tytuł scrapu :)
    Urocza fotka.
    Podoba mi się jak dobierasz dodatki do swoich prac.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny jest!!!
    Uwielbiam taki "bałagan" :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. I just adore the layout! And love the upside down bicycle!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)