11 marca 2013

14/13

Witajcie!
Zima do nas wróciła ;/ śnieg po pachy i mróz brrrrrr , drogi nieprzejezdne. Mam nadzieję że to już ostanie podrygi zimy. Zdążyłam porządki w ogrodzie zrobić a tu znowu zima..... ;) Jedynie dzieciaki i koty mają radochę....



Rudy Ben skończył rok :D Im starszy tym większy rozrabiaka z niego ;)


Na przywołanie wiosny a raczej lata ;)  prosta karteczka:



I na koniec dla najbardziej cierpliwych .... wyniki losowania baz albumowych :)


Serdecznie gratuluję i życzę Wam wspaniałej zabawy w trakcie tworzenia albumów :)
Dziewczyny bardzo proszę o przesłanie adresów na adres email: studio.mirabeel@gmail.com   , w treści proszę o podanie nicka. 


Hello Sunshine - Kaja Tomalik
Serenade - Lusilla
Serenity - Francesca
Smoochable - Caro78-Pysia
Enchanted -  Aleksandra F  




Miłego wieczoru!!

7 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę:) Jest to moja pierwsza wygrana na blogu:) Jupi!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka, bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaaa!!! Agnieszko jak się cieszę :*:*:* Ten rok jest moim szczęśliwym bo 1-szy raz w zyciu wygrałam na początku roku w SP a teraz u Ciebie:D Dzięki serdeczne i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka! Ja czekam z niecierpliwością na wiosnę,lato,słońce i soczyste owoce.a zdjęcia zimowe świetne,przynajmniej jest świeży materiał do scrapowania. Ależ się cieszę z wygranej ,dziękuję i pozdrawiam. Frrancesca

    OdpowiedzUsuń
  5. oj oby ta karteczka jak najszybciej ją przywołała bo jest cudna :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tu pierwszy raz i wyjść nie mogę od rana:)!
    Aaaaa, jakie cuda!
    Ja dopiero ruszam ze scrapbookingiem, a tutaj taka skarbnica cudów:)!
    Śliczne rzeczy robisz, naprawdę coś niezwykłego:).
    Pozdrawiam i wielbię i zostaję tu na wieki:). Nowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś odczytałam wiadomość od Ciebie.Bardzo Tobie za nią dziękuję,ponieważ kompletnie zapomiałam,że brałam udział w losowaniu.Po prostu choć chciałam wygrać ,miałam nikłą nadzieję.A tu TAKA radość ! Bardzo,bardzo dziękuję ! Ach no i życzę radosnych i wesołych w gronie rodzinnym świąt.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)