20 marca 2013

15/13 Projekt Tagi 2013 ~ marzec ~

Witajcie!
Kolejne wyzwanie tagowe....tym razem tematem jest "Polka dots x 3" , na tagu musiały znaleźć się kropki na trzech różnych materiałach, dodatkowym zadaniem było wykonanie opakowania na tag ;) U mnie kropki są na papierze, na ćwieku oraz embosowane na gorąco kropki na listkach, dodatkowo na chipboardzie oraz na kwiatku ;)
Tradycyjnie zapraszam Was do obejrzenia prac moich sąsiadek z listy Mia oraz Groszka :)





Klikając w poniższy baner przeniesiecie się do listy wszystkich uczestniczek tego projektu! Zapraszam!

42 komentarze:

  1. Cudny, bogaty i z przesłaniem...Świetna praca...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne letnie kolory :-))) A truskawka marzenie ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wiosennie! Genialna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, wiosenne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie prace, piękne, energetyczne kolory!
    Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna kolorowa kompozycja, bardzo mi sie podoba kwiat, bardzo fajny cwiek

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale optymistycznie, uwielbiam motyw słoiczków, cudny tag!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile radości w tym tagu :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, bardzo podobają mi się słoiczki:) Apetyczna :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pogodnie! Paseczki papieru wesołe i ładne "zalecenia" na nich

    OdpowiedzUsuń
  11. Kropek zatrzęsienie, przepiękne, żywe kolory, całość bardzo optymistyczna i śliczna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Energetycznie, kolorowo, optymistycznie-fantastyczny tag!

    OdpowiedzUsuń
  13. Takich energetycznych kolorów mi było potrzeba! Cudnie barwny, pięknie połączyłaś motyw kropek z innymi wzorkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne! A te literki to pisane na maszynie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo radosny. Super pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny! Tyle warstw!!! Nieźle wypasiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. otwarłam swoje serce...ale i bez tego Twój tag bardzo mi się podoba.kojarzy mi się z latem i szczęściem:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiosna-lato w kolorach, słonecznie przez kwiat i optymizm w napisach, jednym słowem genialny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  19. wow!! great tags, love them!

    OdpowiedzUsuń
  20. cudny ! bardzo mi się podoba ! jest pełen koloru i detali które go dosmaczają ! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kolorki - tyle pozytywnej energii w jednym tagu! Świetny komplecik!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny, apetyczny, energetyczny - super!

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny wiosenny tag, choć za oknem śnieg :) bardzo mi się podoba,

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie również zachwycają kolory, świetna całość!

    OdpowiedzUsuń
  25. Eksplozja kolorów aż mi się chce wiosny :) Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny, radosny, wiosenny tag

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Na bogato u Ciebie... super energetyczny komplecik...

    OdpowiedzUsuń
  28. boski, kolorowy, energetyczny - a te warstwy - przepiekny. I może nam wiosne przywoła?:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne i te kolory!!!

    Serdecznie pozdrawiam-Peninia ♥♥♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniała kolorystyka! Fantastyczny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  31. Trafiłam na Twojego bloga przypadkiem i teraz siedzę z szeroko otwartymi oczami i podziwiam :) magia!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaka piękna praca,aż się serce śmieje do tych kolorów,a pudełko,to istne cudo

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialny jest!!!
    Cudne, soczyste kolory :))
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)