02 kwietnia 2013

17/13

Witajcie!
Mam nadzieję, że święta spędziliście w miłej atmosferze?
Dzisiaj mam do pokazania kartkę wykonaną w ramach DT BoBunny na wyzwanie z użyciem stempli ;) Przy okazji zrobiłam mini tutorial jak przygotować bazę do kartki z okienkiem.





Nigdy nie kupowałam gotowych baz do kartek, najczęściej korzystam z kartonów wizytówkowych oraz cansona, czasami robię bazy z papieru do scrapbookingu - wtedy staram się je dodatkowo usztywnić.   Wykonanie bazy jest dziecinnie proste, nawet jeśli nie posiadacie BS ;) wystarczy linijka i dobry nożyk do cięcia, jeśli chcemy uzyskać jakiś fantazyjny kształt okienka wtedy warto skorzystać z wykrojników.


Wykonanie grzbietu pozwoli na swobodne zamknięcie kartki.



wykorzystując kostki dystansowe  podkleiłam okienko tłem i ozdobiłam kartkę :)




Wykorzystane materiały: 
Papier : Laundry , Calico / Praire Chick
Kryształki: Family is ; Glaze Jewels
Stemple:  Praire Chick
Rub ons: Praire Chick
Noteworthy: Praire Chick
Kwiaty: Blush Zinnia
Chipboard: 12" C'est la vie
Naklejki: cardstock Stikers Happines C'est la vie

8 komentarzy:

  1. Piękna przestrzenna kartka. I fajny kursik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesująca kartka, a kursik świetny, na pewno go wykorzystam. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie radosna kartka!
    Kursik bardzo przydatny :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękna! I te kolory, cudne! Dziękuję za kursik, na pewno się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko!!!! A pomysł wart wykorzystania, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)