16 kwietnia 2013

21/13

Za oknem słońce, ogród woła ...a ja siedzę i sobie kartkuję ;)
Po kartce ślubnej, został mi kawałeczek tego cudnego papieru i aby nie utonął w szufladzie z resztkami to od razu go wykorzystałam. Zostały mi jeszcze cztery paseczki, nie wyrzuciłam ;) Jest jedno czego nie lubię w scrapbookingu, to resztki papierów. Szkoda wyrzucić to odkładam do szuflady. Kiedyś segregowałam kolorystycznie, teraz już tego nie robię. Czasami wpadnie mi w ręce papier, który tak mi się podoba, że od razu wykorzystam go w całości. Zdarza mi się otworzyć szufladę i przeglądać te skrawki, mam w tej szufladzie nawet ścinki z mojego pierwszego kupionego zestawu Basic Gray Lollipop, w tamtych czasach był jeden jedyny sklep w sieci który oferował dodatki i papiery do scrapbookingu :) nie wiem czy dobrze pamiętam nazwę Kaj ozdób Raj ? Czuję się jak dinozaur pisząc o tym :) to było tak dawno! Mam więc ścinki papierów które leżą u mnie od ok 7 lat i nie potrafię ich użyć...bo mi ich szkoda, przywołują miłe wspomnienia :)

Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa które zostawiacie w komentarzach :*
Poniżej kartka z hasłem na dzisiaj: Think Happy. Be Happy.






12 komentarzy:

  1. ja także uwielbiam ścinki i wokół piętrzą się kartoniki z kawałkami, których żal wyrzucić... ale Twoja kartka z ich wykorzystaniem jest cudna!

    P.S. Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się 4 lata temu od... Twojego bloga :) było już kilka sklepów i miejsc ale kompletnie nie mogłam się w tym wszystkim połapać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie własnie pomyślałam, że może należałoby wyjąć tą szufladę i mieć ją w zasięgu wzroku to ścinków byłoby coraz mniej ?;0
      Cztery lata temu rzeczywiście było już sporo miejsc gdzie można było się zaopatrzyć w te wszystkie cuda, ale chyba dopiero teraz polskie sklepy dorównują zagranicznym, że nowości ukazują się właściwie natychmiast po targach w USA. Poza tym polscy producenci oferują nam wspaniałe wzornictwo. Przez jakiś czas nie miałam zbyt wiele czasu aby się tym bardziej interesować, ale teraz odkrywam co rusz coś nowego :)

      Usuń
  2. Ale świetna ta kartka jest :) Taka ciepła, wiosenna, Taka... brak słów, ale mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna kartka, jakie świecidełka, sliczne ozdoby.Bardzo, bardzo bardzo piekna kartka.Bardzo mnie ujęła..Gratuluję i zazdroszczę umiejętności, ponieważ ja dopiero rozpoczynam swoją przygodę ze zdobnictwem, ale Takiego talentu i materiałów jak Ty to nie posiadam. Wielki szacun, z przyjemnością tu zaglądam...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Nie musisz posiadać od razu nieskończenie wiele cudownych dodatków aby robić piękne prace, byłam u Ciebie na blogu i widzę same bardzo ładne i dopracowane prace:) Tak dla przykładu cofnij się na moim blogu do samego początku, pośmiejesz się ze mnie trochę ;)

      Usuń
  4. super! i świetny pomysł z tymi wycinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham ją! piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetnie wykorzystałaś wykrojnik dmuchawce, a karteczka wspaniała i piękna kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka!
    Iście wiosenna pięknie okraszona brokatem :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuuudna a z dmuchawcami pomysł fantastyczny!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)