19 kwietnia 2013

24/13 Kura o imieniu Tereska :)



Witajcie!
Od prawie 2 lat mieszkam z moją rodzinką na wsi, oczywiście nie mogło zabraknąć kur ;) Tereska to biała kurka z ogromnym grzebieniem, ulubiona kurka mojej córki ;) Zdjęcie doczekało się oprawy w papiery BoBunny. Tym razem projektantki miały za zadanie zmiksować kolekcje...jak wiecie dla mnie to żaden problem, uwielbiam miksować!!! Użyłam papierów oraz dodatków z kolekcji: Prairie Chic, Mama razzi 2, Family is, Country Garden, C'est la vie oraz Forever Fall :D 


 Papier: Garden, Wanderlust,Calico/ Prairie Chic; Art Nouveau, Couturiere/ C'est la vie
Naklejki: Combo stikers: Forever Fall, Prairie Chic, C'est la vie; Dimensional Stickers Prairie Chic; cardstock Stikers Photo up Mama razzi 2
Kryształki: Family is
Chipboard: Layered chipboard Mama razzi 2; 12" Prairie Chic, Family is
Noteworthy: Prairie Chic; Country Garden; Mama razzi 2


Miłego weekendu!

4 komentarze:

  1. Och jak uroczo:))
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam promyki słonka*
    Peninia
    http://peniniaart.blogspot.com/
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna praca :) Uwielbiam jak zwierzakom - nie tylko tym domowym - nadaje się imiona. Jak byłam mała, na działce, za płotem sąsiad też miał kurki - dokładnie 10. Codziennie je karmiłam i gadałam do nich. Do dzisiaj pamiętam ich imiona mimo że TYCH kur już dawno nie ma :

    Głuptak (dziwnie i śmiesznie gdakał), Grzyweczka (ogromny grzebień na głowie), Justynka (koleżanka ją lubiła i jakoś tak dostała jej imię), Karolek (nie wiem czemu), Stonoga (nie mam pojęcia czemu :D), Butelka (jak się stuknęło butelkami to przybiegała bo myślała że coś do jedzenia będzie), Dziobak (miała uszkodzony dziobek), Marysia (cała biała, nie wiem czemu mi się skojarzyło), Lucuś (cały prawie czarny, taki ciemny i dziwny) i Marianek (?) :) :) :)

    <>

    hehe :) ale wracając do pracy - piękne kolorki i śliczny "wiejski" papier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja babcia miała gospodarstwo i hodowała też świnie, pamiętam szczególnie dwie świnki Blondynkę i Dżordża ;D Teraz moje dzieci nadają imiona naszym zwierzakom ...

      Dziękuję serdecznie za miłe komentarze!

      Usuń
  3. Świetny MIX wzorów i kolorów!!! zdjęcie fantastyczne :) pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)