20 kwietnia 2013

25/13 Projekt Tagi 2013 ~kwiecień~

Witajcie!
To już czwarty tag w tym projekcie, tym razem miało być jednokolorowo + koronka + metalowe dodatki. Dla mnie monochromatycznie = trudne wyzwanie ;) ale myślę, że sobie poradziłam całkiem na różowo, jest koronka, jest różowy metalowy ćwiek i jest monochromatycznie, oto moja praca:



Tradycyjnie zapraszam Was do obejrzenia prac moich sąsiadek z listy Mia oraz Groszka :)

Klikając w poniższy baner przeniesiecie się do listy wszystkich uczestniczek tego projektu! Zapraszam!

31 komentarzy:

  1. Słodki.. motyl jest przepiękny..

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, lubię takie romantyczne tagi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca a motyl i jego szczególy- piękny : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny tag,,,bardzo mi się podoba...a ten motyl...przepiękny :)Cudowny!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutki :) I ta przepiękna koronka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny tag- taki słodki z tym motylem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny :) elegancki i romantyczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękny! Podziałał na mnie kojąco...

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny motylkowy tag! i Ten kolorek. Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tag clean & simple - efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny i w moim ulubionym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny!
    Słodki, delikatny-UROCZY!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny :) koronka naprawdę śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Elegancki słodziak:) Brokatowe ramki pasują idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny, elegancki i słodki tag :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny! Nawet trochę podobny do mojego :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ słodki, cukierkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że ostatnio brokat jest modny, piękny i czarujący tag!

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękny tag, gratuluję a motyl cudny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)