31 maja 2013

33/13

Dzisiaj jeden z niewielu dni, kiedy dzieci nie ma cały dzień w domu i teoretycznie mam dużo czasu dla siebie. Mam tyle zadań na dzisiaj do wykonania, że nie wiem w co ręce włożyć...najlepiej wtedy usiąść i zrobić scrapa ;) Kolorystyczny chaos...gdyby ktoś poprosił o listę wykorzystanych materiałów, to miałabym poważny problem, ponieważ nakleiłam wszystko co mi wpadło w ręce. Przeglądałam stare arkusze naklejek, tekturek i tak sobie doklejałam ;) Postaram sie wymienić chociaż firmy : papiery to Simple Stories - 100 Days of Summer oraz Life Documented, pozostałe to October Afternoon; BoBunny; Basic Grey; Echo Park,Webster Pages; Prima; My Mind's Eye ...reszty nie pamiętam ;)



Na zdjęciu moja córka Alicja, a zdjęcie obrobiłam w programie online : Photo Effects, program jest darmowy, prosty w obsludze i można naprawdę ciekawie upiększyć fotki ;)

Zdjęcie oryginalne wyglądało tak:


Po przeróbce:


Miłego weekendu Wam życzę! 

4 komentarze:

  1. mrrrrrau! Cudnie ujarzmione kolory, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za namiar na program. zawsze lubię do ciebie zaglądać po dawkę energetyzujących barw:)świetny składak Ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowy zawrót głowy. Fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)