20 maja 2013

31/13 Projekt Tagi 2013 ~maj~

Witajcie!
Dzisiaj kolejny 20 ...kiedy publikuje tagi wykonane w ramach projektu Tagi 2013.
Wytyczne były następujące:

'3 x B czyli TRYPTYK'

KOLORYSTYKA:
BIAŁY,
BEŻOWY,
BRĄZOWY
KAŻDY Z TAGÓW MUSI MIEĆ JAKIEŚ POWIĄZANIE Z POZOSTAŁYMI !!!

Mam nadzieję, że moje tagi spełniają powyższe...



Tradycyjnie zapraszam Was do obejrzenia prac moich sąsiadek z listy Mia oraz Groszka :)

Klikając w poniższy baner przeniesiecie się do listy wszystkich uczestniczek tego projektu! Zapraszam!

27 komentarzy:

  1. Prześliczne! Takie ...glamour!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są! Z motylami, kwiatami i embossingiem czyli to co uwielbiam :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne te Twoje tagi, bardzo apetyczne...śmietanka, wanilia i czekolada :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne tagi przepiekne kwiaty zrobilas do nich.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękny zestaw,a motyle wyglądają jak skrzydła anioła

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo eleganckie tagi ! Spójne i pięknie zaprojektowane !

    OdpowiedzUsuń
  7. Szalenie eleganckie, prezentują się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudeńka... jak fajnie ten embossing się prezentuje, zupełni eo tym nie pomyślałam skupiłam się na kolorze zamiast fakturze...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo efektowny i elgancki zestawik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne! Pełne detali - można je oglądać dłuuuugo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie stylowe i piękne tagi :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Już podziwiałam, ale i tu pochwalę - świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne tagi,bardzo mi sie podobają

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne trio, dopieszczone wieloma szczególikami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne tagi :). Takie delikatne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)