15 czerwca 2013

37/13 wakacyjnie cz.1

Witajcie sobotnio ;)
Wczoraj naszła mnie ochota na mini albumik ze zdjęciami z naszej wyprawy nad morze. Nie miałam tektury ani żadnego sztywnego kartonu nadającego się na bazę...i wymyśliłam sobie że jako bazę wykorzystam bloczek papierów Glitz, poniżej opisuje dokładnie jak sobie poradziłam. Najpierw zdjęcia albumu, takie moje kolorowe free style, wykorzystałam co miałam pod ręką...stare naklejki, które leżały już lata i czekały na wakacyjne albumy, 4 letnia kalkomania która cudem nie wyschła itd. Ostatnio drukowałam na próbę etykiety i karty do jurnalingu Chic Tags , więc miałam okazję je wykorzystać, są naprawdę super;)
















Wyrwałam wszystkie kartki z okładki bloczka, użyłam ich oczywiście jako bazę do kart albumiku, okazały się na tyle sztywne że można było na nie nakleić zdjęcia i lekkie dodatki :)


Nie wszystkie bloczki 15x15 maja taką okładkę, niektóre mają grzbiety klejone. Pierwotnie chciałam użyć tą okładkę w całości, później okazało się że mam ochotę na grubą sprężynę i musiałam ją rozciąć.


W ręce wpadły mi dwa arkusiki z których już kiedyś coś wycinałam, nakleiłam je na okładkę w taki sposób aby zakryć napisy producenta.



Okładkę okleiłam z dwóch stron, dzięki czemu usztywniła się :)


Środek okładki:


i tak oto powstał mój mega kolorowy i chaotyczny albumik ;)

Pozdrawiam i życzę Wam udanego weekendu!



7 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, lubię prace tak bardzo optymistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie sobie poradziłaś bez baz :).
    Album nastraja optymistycznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny - tryskający energią ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny!!! ja mam takie pytanie: jak wyciąć w papierach otwory na sprężynę? mam gotową bazę na album i są tam właśnie takie kwadraciki, w których umieszcza się sprężynę. nie wiem jak się do tego zabrać. dopiero zaczynam swoją przygodę ze scrapbookingiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneto, albo musisz uzyć bindownicy , albo poprostu nie oklejaj calej bazy papierem, tylko do miejsca gdzie sa otwory na sprężynę.

      Usuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)