25 lipca 2013

46/13 DT Lemoncraft :)

Witajcie!
Dzisiaj wydaje mi się, że jest piątek ;) a jutro sobota...bardzo nie lubię tego uczucia. Za oknem burza, po kilku bezdeszczowych tygodniach nareszcie upragniony deszcz ! W niedzielę ma być 39 w cieniu....zostawię bez komentarza. Wakacje dobiegają końca :( jeszcze tylko tydzień laby.
U mnie wiele ostatnio się dzieje, więcej pozytywów niż negatywów - na szczęście :) Między innymi mam zaszczyt zasilać zespół projektowy Lemoncraft :D Dzisiaj na blogu Lemoncraft ukazała się moja pierwsza praca. Letni, bardzo kolorowy layout:



Button: "napisy 2"

Button "morskie klimaty"



Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądaczy ;)

4 komentarze:

  1. Jest przepiękny,bardzo lubię Twoje energetyczne prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mnie zaskakujesz tą bogatą kolorystyką. I ostatnio naogladałam się Twoich scrapów i zrobiłam równie kolorowego ale jeszcze go nie wrzuciłam na bloga. Jak będzie -dam znać. Pozdrawim.

    OdpowiedzUsuń
  3. your layouts are so happy and colorful! Thanks for sharing. You are such an inspiration. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)