20 sierpnia 2013

52/13 Projekt Tagi 2013 ~ sierpień ~

Kolejny miesiąc w projekcie Tagi 2013, Tym razem temat idealny dla mnie, soczyste letnie kolory ..... 



  • musi mieć element słoika (może to być stempel, tekturka, grafika itp.) albo tag może mieć kształt słoika, 
  • musi być w soczystych, letnich kolorach,
  • musi zawierać owoce lub warzywa (stempelki, grafika, tekturka, własny rysunek, ćwiek itp.)

Zapraszam Was do obejrzenia prac moich sąsiadek z listy Mia oraz Groszka :)

Klikając w poniższy baner przeniesiecie się do listy wszystkich uczestniczek tego projektu! Zapraszam!


21 komentarzy:

  1. Najbardziej soczyste kolory jakie do tej pory widziałam na tagach :-))) Turkusowy guzik jak wisienka na torcie dopełnia całość :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor bije po oczach! Zajefajny tag.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękna praca, soczysta, a niedosłowna.

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny tag!!! fantastycznie "zachlapany":)

    OdpowiedzUsuń
  5. Energetyczny na maksa a chlapania w słoiczku- cudowne : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na niego spojrzałam od razu wyczułam że to Twój po kolorkach soczystych :) jak się na słoiczek patrzy to aż ślinka cieknie od soczystości... serio !

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam że w słoiczku będzie konfitura z mirabelek a tu truskawkowe chlapaje ;-)) PYSZNOŚCI!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie odnalazłaś się w tym wyzwaniu, Twój energetyczny tag jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, eksplozja kolorów !

    OdpowiedzUsuń
  10. Super soczysty! Wszystko jest: owocek i słoiczek i ta tryskająca, kolorowa soczystość!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kolory i fantastyczny tag, a słoiczek bomba!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny, taki wakacyjny. I te chlapki pięknie Ci wyszły. Bardzo, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. No kolorki to z pewnością Twoje-bardzo soczyście i energetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstra! Podoba mi się ta multikolorowość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Smakowity, soczysty - rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealnie Ci temat przypasował :D Genialnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)