11 listopada 2013

63/13



Witajcie w poniedziałek!
Poniżej jeszcze cieplutki layout, w roli głównej Simple Stories "Say Cheese". Uwielbiam kolekcje Sn@p Simple Stories i mam do nich ogromna słabość ;) Papier bazowy to Elle's Studio -day to day- (górna część LO) idealnie pasuje do kolorystyki -say cheese- :) To taki trochę tzw. 5-minutowy layout, zrobiony w biegu, jak teraz na niego patrze to mógłby być bardziej dopracowany...ale właśnie muszę zmykać na terapię z Bartkiem! 

Miłego poniedziałku Kochani!

Edit: Layout powstał na skutek krótkiej wymiany zdań na temat tej kolekcji z Karmeleiro na Fb ;) Karmelku dziękuję za inspirację!




5 komentarzy:

  1. Piękny! I jakie szczęśliwe dziecię no i starsze o kolejny rok!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak w biegu to bym chciała umieć robić :)) Po części czuję się inspiratorką tego wspaniałego LO ;))) Fanastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marysiu, widzisz w biegu pisałam i wiedziałam, że o czymś zapomniałam! Juz dopisane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszka, wiesz, że nie o to mi chodziło ;) cieszę się po prostu, że znalazłaś czas i chęci i Cię poniekąd do tego zainspirowałam. I z pewnością, patrząc na to LO, nie żałuję, że zamówiłam trochę z tej kolekcji :))

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ale się dzieje na tym scrapie :)) Super !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)