09 grudnia 2013

66/13

Witajcie!

Jestem dumna z siebie, ponieważ udało mi się zrobić pierwszy tydzień grudnia w PL ;) W planach miałam grudniownik, ale ponieważ prowadzę Project Life zdecydowałam się na taką formę. Jestem na etapie testowania różnych koszulek, formatów... powoli uskuteczniam swój sposób na dokumentowanie, aby docinanie zdjęć, dobieranie kart i dodatków nie było zbyt pracochłonne, inaczej na 100% nie uda mi się być systematyczną i mój plan na rok 2014 legnie w gruzach ;) Na tą chwilę w moim PL nie ma żadnej konsekwencji...zabawa trwa ;)

Miłego poniedziałku!






2 komentarze:

  1. Uwielbiam taki chaos artystyczny - świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Das ist toll geworden, gefällt mir gut.


    Liebe Grüße

    Ulrike

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)